PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Cseri Tamás (Mezőkövesd)

„Nyilván van mindig feljebb, de nem vagyok olyan, aki ezen gondolkozik, mert az élet azt írta nekem, amit elértem”

2022. február 24. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: a 4-szeres válogatott középpályás, a 2020-ban az OTP Bank Liga legjobbjának választott Cseri Tamás, az NB I-ben szereplő és a 21. forduló után 27 ponttal a tabella 7. helyét elfoglaló Mezőkövesd Zsóry FC játékosa.

cseri_tamas.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Magyar zászló volt, és már az óvodában imádtam focizni. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Nagyszülőknél kirúgtam az ablakot labdával. | Első futballélményem | Győrben a legjobb játékos lettem gyerekként és megkaptam az ETO legszebb góljait VHS-kazettán. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Talán, hogy sosem adom fel. | Legrosszabb szokásom | – | Étel, amit imádok | Gyümölcsleves. | Film, amit többször láttam | Keresztapa. | Zene, amit általában hallgatok | Zenében majdnem mindent szeretek. | Hobbim | A családommal lenni, a gyermekeimmel és a feleségemmel. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Fradi-meccs a Groupamában. Igaz, nem nyertünk, de a közönség a saját csapatát kifütyülte. | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Kaposvár elleni meccsen szerintem életem legszebb gólját rúgtam. (2019. augusztus 10-én az NB I 2. fordulójában úgy nyert a Rákóczi FC otthonában a Mezőkövesd, hogy Nagy Krisztián révén a házigazda már a 12. percben vezetett, ám két minutummal később Nagy Dániel egyenlített, míg a 30. percben a lenti videóban látható, klasszisra jellemző találattal Cseri Tamás vette be Pogacsics Krisztián hálóját, amivel kialakult az 1–2-es végeredmény – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nagyon nincs rituálém. | Sérülés, amit elfelejtenék | Keresztszalag-szakadás. | Barát a futballban | Nagyon sok, így nem akarok senkit megbántani, ha kihagyom. | Az öltözőben mellettem ül | Nagy Dani és Sztefan Drazsics. | Cél a mostani szezonban | Minél előrébb végezni a tabellán, lehetőleg az első hatban. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Nyilván van mindig feljebb, de nem vagyok olyan, aki ezen gondolkozik, mert az élet azt írta nekem, amit elértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7817764938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása