PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Bali Bálint (Egyházasrádóci SE)

„Szeretnék újra nagyobb célokért küzdeni a csapatommal, mint például egy minél fényesebb bajnoki érem”

2022. február 14. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Bali Bálintnak, aki a Vas megyei I. osztályban 11 ponttal a tabella 16. pozíciójában telelő Egyházasrádóci SE kapusa.

bali_balint.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Hogy miért lettem kapus, arra már nem igazán emlékszem, már az óvodában is én voltam, ha jól rémlik, amikor az edzőm megkérdezte, ki szeretne kapus lenni, csak én nem jelentkeztem, de végül is úgy tűnik, jól választott. (mosolyog) Amit el szeretnék érni öt éven belül: Szeretnék újra nagyobb célokért küzdeni a csapatommal, mint például egy minél fényesebb bajnoki érem. • Babonám: Mindig a bal lábamra húzom fel először a sportszárat és a sípcsontvédőmet. 

KEDVENC……magyar csapatom: Újpest. • …külföldi csapatom: Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Szalai Ádám, egy igazi vezér. • …külföldi mezőnyjátékosom: Iniesta. • …magyar kapusom: Gulácsi Peti. • …külföldi kapusom: Gigi Buffon

LEG……nagyobb futballélményem: Magyarország–Franciaország. • …szebb gól, amit valaha láttam: Fiola Attiláé, szintén a franciák elleni meccsen, elsősorban az élmény miatt, amit adott. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Hála Istennek, volt pár, de a bajnoki cím az Egyházasrádóccal kiemelkedik mind közül. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Szerencsére csak edzőmeccs volt, amikor egy hazaadott labda átpattant a lábam felett és becsorgott a kapuba. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Sok jó játékos ellen szerepelhettem, Halmosi Peti volt közülük a legnagyobb név. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Nehéz szituációkban tudom a legjobbamat nyújtani, vezérként viselkedve. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nehezen viselem a vereséget, ilyenkor régebben repült a kesztyűm és dühöngtem. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Empatikusság. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Elég makacs és forrófejű tudok lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7517485518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása