PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Oldal Tibor (Dorog)

A 27 esztendős futballista számára a ceglédi grundon kezdődött minden, ám az NB I a vágya

2022. január 28. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Oldal Tibor, az NB II-ben 30 ponttal a tabella 7. helyén telelő Dorogi FC játékosa.

oldaltibor.pngKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Zászló. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Amikor a szomszéd összes csirkéjét szabadon engedtem. | Első futballélményem | Amikor Papáméknál voltam Cegléden, a mellettük lévő kis grund focipályán csatlakoztam be először játszani. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Nagylelkű vagyok. | Legrosszabb szokásom | Hirtelen haragú vagyok. | Étel, amit imádok | Pizza. | Film, amit többször láttam | Majmok bolygója. | Zene, amit általában hallgatok | Kocsiban szoktam a Rádió 1-et hallgatni. | Hobbim | Horgászat. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Cegléd–Soroksár 3–2. Én rúgtam mind a három hazai gólt. (A 2018. szeptember 30-án lejátszott NB II-es bajnokin elért Oldal Tibor-tripla megtekinthető a lenti videóban – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Nem tudok így kiemelni gólt. Minden találatomra szívesen emlékszem. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs rituálém. | Sérülés, amit elfelejtenék | A Puskás Akadémiában fociztam, amikor egy bajnoki meccsen részleges térdszalag-szakadásom lett. | Barát a futballban | Gottfried Dániel. | Az öltözőben mellettem ül | Kárász Krisztián. | Cél a mostani szezonban | Minél jobb helyezést érjünk el Dorogon. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9416845644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása