PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Kalmár Ferenc (Tiszakécske)

Az élvonalban csak a kispadig jutó NB II-es újonc támadója szerint az NB I-es pályára lépése már kimarad, de úgy van vele, hogy történtek már csodák

2022. január 18. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Kalmár Ferenc, az NB II-ben 15 ponttal a tabella 20. helyén telelő Tiszakécskei LC játékosa.

kalmar_ferenc.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Olló. | Kedvenc tantárgyam | Természetesen a testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Nagyon sok volt. Árokból autókra lövöldözni sárpálcával, engedély nélkül csónakázni a Holt-Tiszán, a szomszéd gyümölcsösében enni a gyümölcsöt. Szóval van pár. (nevet) | Első futballélményem | Arra nem emlékszem, hogy melyik volt az első, de arra igen, hogy sok élménnyel gazdagodtam már kicsinek is. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Közvetlen vagyok. | Legrosszabb szokásom | Rágom a bőrt a kezemen a körmöm mellett. | Étel, amit imádok | Minden, ami egészségtelen. | Film, amit többször láttam | Szeretem a sci-fit meg az akciófilmeket, szóval azokat bármilyen mennyiségben meg tudom nézni. | Zene, amit általában hallgatok | A house zene szerelmese vagyok, de meghallgatok mindent. | Hobbim | – 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Egyszer sikerült öt gólt szereznem egy NB III-as meccsen. (2010. november 28-án, az NB III, Alföld-csoportjában a Szolnoki MÁV úgy verte hazai környezetben a Szabadkígyóst 9–1-re, hogy a 17. percben vezető találatot szerző Kalmár Ferenc a 76. minutumig még négyszer talált a hálóba – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Szolnok játékosaként egy tévés Magyar Kupa-találkozón bevettem a Ferencváros kapuját. | Mérkőzés előtti rituálém | – | Sérülés, amit elfelejtenék | Belső térdszalag-szakadás, beszakadt porc a térdemben. | Barát a futballban | Szerencsére rengeteg barátot gyűjtöttem az évek során, szóval nem emelnék ki senkit. | Az öltözőben mellettem ül | Pongrácz Viktor, Gréczi Gábor. | Cél a mostani szezonban | Bennmaradás. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Első osztályú mérkőzés. Ez már szerintem ki is marad, de történtek már csodák.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3816817940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása