PONYVALEGÉNY

SPORTKARÁCSONY. Aki ünnepi hangulatba hoz: BONDÁR ANNA, U18-as Európa-bajnok, felnőtt magyar bajnok teniszező, ifjúsági olimpikon

„Az elmúlt pár évben már nem az ajándékozásé volt a főszerep, a legnagyobb boldogság az, ha együtt van a család, illetve együtt társasozunk és nevetünk”

2021. december 26. - Horváth M. Attila

sportkaracsony_kopf.jpgAhogy a különböző sportágak kiválóságai, úgy az idei esztendő is heroikus hajrába kezdett. A csak decemberben jelentkező rovatunkban nagyszerű sportemberek fogalmazzák meg gondolataikat a karácsonnyal és az új évvel kapcsolatban. Akivel ezúttal ünnepi hangulatba kerülünk: Bondár Anna, junior Európa-bajnok és felnőtt magyar bajnok teniszező, aki a 2021-es szezon rajtjánál még a 274. pozícióban állt, manapság viszont az igen előkelő 91. helyre jött fel. Akárcsak Udvardy Panna esetén, érte is hamarosan a melbourne-i Grand Slam-tornán szoríthatunk, ugyanis az Australian Open főtábláján kezdi meg szereplését az új évben.

bondaranna_foto_magyarhirlap.jpgkaracsonyfa.jpgAmit nekem jelentenek december utolsó napjai – három szóban: Család, szeretet, ünnep.

mvacdmjahmlvjme-yellow-christmas-ball-png-transparent-image.pngAz ünnepi asztalról nem hiányozhat: Halászlé, bejgli, mézeskalács.

karacsonyfa.jpgHa szaloncukor, akkor... Zselés, mogyorókrémmel töltött.

mvacdmjahmlvjme-yellow-christmas-ball-png-transparent-image.pngAmi nélkül számomra nem létezik karácsony: Család, karácsonyfa.

karacsonyfa.jpgAmikor és ahogy kiderült, hogy az ajándékokat nem a Jézuska hozza: Pontosan nem emlékszem, mikor derült ki, egy ideje már sejtettem, hogy a szüleim azok, akik az ajándékokat a karácsonyfa alá rakták, de egy ideig még úgy tettem, mintha nem tudnám. (mosolyog) Az elmúlt pár évben már nem az ajándékozásé volt a főszerep, a legnagyobb boldogság az, ha együtt van a család, illetve együtt társasozunk és nevetünk. Ettől függetlenül szeretem látni a szeretteim arcán az örömöt egy-egy ajándék kibontása után.

mvacdmjahmlvjme-yellow-christmas-ball-png-transparent-image.pngEmlékezetes ünnepi sportélményem: Decemberben általában már nem szoktak versenyeim lenni és a felkészülésé a főszerep. Viszont ha egy emlékezetes sportélményt kellene említenem, mindenképp az idei WTA125-ös Buenos Aires-i tornagyőzelmemet mondanám, hiszen ez volt életem első WTA-tornagyőzelme, és ami még különlegesebbé teszi, hogy a döntő november 7-én volt, napra pontosan öt évvel később a 2016-ban történt térdműtétem után.

karacsonyfa.jpgÉletem legszebb karácsonya: Nem tudnék egyet kiemelni, mindig nagyon boldog vagyok ilyenkor, ha a családommal tudok időt tölteni.

mvacdmjahmlvjme-yellow-christmas-ball-png-transparent-image.pngMegfogadom 2022-re, hogy... Nem szoktam fogadalmat tenni, de továbbra is keményen fogok edzeni és mindent megteszek, hogy sikerüljön elérni a céljaimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1216791986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása