PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Csépány András (Tápiósági KSK)

Néhány év múlva kapusedzőként szeretne dolgozni a cerberus, aki pályára lépett az egykori Népstadionban, így érthető, hogy ezt tartja a legnagyobb sikerének

2021. november 25. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Csépány Andrásnak, aki a Pest megyei III. osztály, Keleti csoportjában szereplő Tápiósági KSK kapusa.

csepany_andras.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Tízéves koromban az egyik edzésemen az akkori edzőm beállított a kapuba, mivel más nem volt, aki elvállalta volna ezt a szerepet. Megtetszett a tréneremnek a teljesítményem és így a ketrecben ragadtam. (nevet)Amit el szeretnék érni öt éven belül: Elvégezni a kapusedzőit és szeretnék foglalkozni kapuscsemetékkel. • Babonám: Nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: Kispest Honvéd. • …külföldi csapatom: AC Milan. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: A fenomén, Ronaldo Luiz Nazario de Lima. • …magyar kapusom: Szappanos Péter, Király Gábor. • …külföldi kapusom: Dida. 

LEG……nagyobb futballélményem: Volt több is, de egyet szeretnék kiemelni, amikor az akkori csapatommal a Magyar Kupában a főtáblára jutottunk. • …szebb gól, amit valaha láttam: Csapattársam tizennyolc méterről tett ollózós mozdulata. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Pályára léphettem az akkori Népstadionunkban. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Nem emlékszem nagyon nagy hibára. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Sok olyan labdarúgó volt, aki ellen nem szerettem játszani. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Győzni akarás, koncentrálás. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Hirtelen felindultságom. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkészség. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nincs ilyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2516764578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása