PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Nagy Ákos Gábor (Puebla)

Futás helyett vetődés: támadóból lett cerberus a fővárosi labdarúgó

2021. október 10. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Nagy Ákos Gábornak, aki a Budapest-bajnokság II. osztály, 2. csoportjában szereplő Puebla FS TFC kapusa.

nagyakosgabor_puebla.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Hatévesen nem tetszett a sok futás csatárként. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Ugyanúgy ebben a csapatban védeni osztálytól függetlenül, ez egy remek kis társaság. • Babonám: Mindkét félidő előtt a kapufák beütögetése, mindig ugyanolyan sorrendben. 

KEDVENC……magyar csapatom: Újpest FC. • …külföldi csapatom: Manchester United – már hatéves korom óta. • …magyar mezőnyjátékosom: Kabát Peti, az ő góljain nőttem fel a Szuszában. • …külföldi mezőnyjátékosom: Andrés Iniesta, hihetetlen meglátásai vannak a pályán. • …magyar kapusom: Balajcza Szabolcs, szintén újpesti kötődése miatt. • …külföldi kapusom: Edwin van der Sar. 

LEG……nagyobb futballélményem: A Szuszában védeni egy családi nap keretein belül még utánpótlásban. • …szebb gól, amit valaha láttam: Ibrahimovic félpályás ollózása óriáskivetítőn. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: U15 futsal, magyar bajnoki cím. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Elment a talpam alatt egy hazapassz esőben és csúnya gólt kaptam egy feljutási rangadón. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Szoboszlai Dominik – még az utánpótlásban. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Jók a reflexeim és a rugóim, nagyokat tudok vetődni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A kijöveteleknél határozatlan vagyok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nyugodt, kiegyensúlyozott természetem van. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nehezen fogadom el, ha nincs igazam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5116716852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása