PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: FARKAS MÁTÉ, a Goldball '94 FC labdarúgója

A megörökölt felszereléssel kezdődött minden: „Mivel szerintem jól állt a szett és ugrálni is imádtam a játszótéren, így gyakorlatilag eldőlt a sorsom”

2023. május 07. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Farkas Máté, a Budapest-bajnokság II. osztály 1. csoportjában szereplő, a 23. forduló után 34 ponttal a 7. helyen álló Goldball '94 FC, valamint a Budapest-bajnokság III. osztály 1. csoportjába besorolt, ugyancsak a 23. játéknapot követően 13 egységgel a 11. pozícióban lévő Goldball '94 FC II. labdarúgója.

farkas_mate_1.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Tízéves koromban édesanyám kolléganőjének a fiától megörököltem egy teljes kapusfelszerelést kesztyűvel, mezzel, nadrággal. Aztán rá egy évre megkaptam az első saját kapuskesztyűmet is. Mivel szerintem jól állt a szett és ugrálni is imádtam a játszótéren, így gyakorlatilag eldőlt a sorsom.

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Ha nem vezetünk legalább két-három góllal, nem tudok felmenni szabadrúgást lőni.

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Minden nap egy új kezdet, a nap pedig holnap is ugyanúgy felkel.

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Már az egy rituálé, hogy mindig ugyanúgy melegítek be. (mosolyog)

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen.

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Idén nem tudnék példát mondani. Az előző szezonban rúgtam egy félpályás szabadrúgásgólt, a védés is jól ment, 3–2-re nyertünk. Majd az ellenfél megóvta a meccset és 3–0-val a rivális kapta a három pontot. (2021. október 7-én a Budapest-bajnokság III. osztály 1. csoport 3. fordulójában lebonyolított bajnokin a Siketek-pályán hazai környezetben futballozó Goldball II. Horváth Bence 8. és 19. percben szerzett találataival már 2–0-ra vezetett, amikor a 23. minutumban a kapus Farkas Máté rögzített szituációból betalált, ám a második félidő hajrájához közeledve Kovács Roland révén a 71. és a 74. percben is betalált a játéktéren vereséget szenvedő Lőrinci Kitartás SE – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Több is volt. 2005-ben Halásztelek–Érd 0–3: ugyan kikaptunk, de az edzőm szerint 10-esre védtem. 2010-ben Vácduka–Mogyoród 0–1: egy jó kis gyomorrontás után mentem meccsre, amit egy Coca-Cola után kapott gól nélkül hoztam le. 2017-ben MFC Favorit–CsHC 1–2: 1–1-nél 11-est fogtam, majd szabadrúgásból adtam egy gólpasszt a csapattársamnak, amivel megnyertük a meccset. 2022-ben Nagytétény–Goldball 4–6: a Nagytétény vezetett 3–0-ra, majd fordítottunk és utána több védésem is volt, amivel végül meccsben tudtunk maradni. Látja, csupa-csupa rangadószagú mérkőzés! (mosolyog)

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Még 2005-ben az U16-os válogatottal részt vettünk egy nemzetközi tornán Lengyelországban. Dánia ellen játszottunk, 6–1-re kaptunk ki. Talán a negyedik gólt kaptam majdnem nullszögből, a lábaim között. Azt nem mondtam, de nagyjából 0.1 km/h-val haladt át a labda a gólvonalon.

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Az éppen aktuális csapatom másik kapusával, illetve kapusaival mindig a legjobb a nexus.

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Mindenki a barátom a csapattársaim közül és az aktuális ellenfelek közül is. Ezen a szinten ez egy baráti sporttág, én meg nem vagyok egy ellenséges srác. (mosolyog)

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Régen imádtam Pálinger Katit nézni. Ma már nem nagyon nézek más olyan sportot, ahol van kapusposzt. Ha mondjuk Steph Curry sportágat váltana és beállna a kapuba, őt mondanám. (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2518119012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása