PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: SCHLÉGEL TAMÁS, a II. Kerület UFC labdarúgója

„Az olyan játékosok, akik simán bedobják a labdát a pálya közepéig, mindig kellemetlenek”

2023. április 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Schlégel Tamás, a Budapest-bajnokság II. osztály 1. csoportjában szereplő, a 22. fordulót követően 61 ponttal az 1. helyen álló II. Kerület UFC és a Budapest-bajnokság III. osztály, 2. csoportjában 55 ponttal éllovas II. Kerület UFC II. labdarúgója.

schlegel_tamas.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Nyolcéves lehettem, amikor az akkori edzőm megkért, hogy álljak be a kapuba és azóta kisebb megszakításokkal, de ott ragadtam, amit nem bánok. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | A tehetetlenséget. Sokszor, akár egy hiba után nincs esélyem javítani vagy többet beletenni, és csak tehetetlenül állok, valamint bízom a csapattársaimban. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha.

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs kifejezett rituálé, amit követnék. Szeretek korán megérkezni a meccs helyszínére és átöltözni. Néha babonából csinálok egy-két dolgot, de nem szeretem nagyon komolyan venni, mert nem akarom, hogy negatívan hasson a teljesítményemre, ha esetleg véletlen elmaradna. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Az olyan játékosok, akik simán bedobják a labdát a pálya közepéig, mindig kellemetlenek. 

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Nehéz lenne kiemelni egyet, mert nem érzem egyikről sem azt, hogy kiugrana a többi közül, sok meccset éreztem jónak ebben a szezonban. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Ezt a kérdést nézve egy U19-es meccs ugrik be, még a Pénzügyőr színeiben az UTE B ellen, amelyen kapott gól nélkül tudtam le a kilencven percet. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Sajnos volt ilyen, amikor is a gólvonalon állva emelték el a fejem felett a labdát egy rosszul ütemezett felugrásnak köszönhetően. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Mindig szerettem jó viszonyt ápolni az éppen aktuális kapustársakkal. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Van jó pár, de nem szeretnék kiemelni közülük senkit. Általában mindig a védőkkel ápoltam szorosabb kapcsolatot. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Itt talán Mikler Rolandot emelném ki, akire a fiatal kézilabdakapusok büszkén nézhetnek fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr718114430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása