PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Németh Karina (Monori SE)

A Pest megyei hölgygárda cerberusának mindig van egy százas a kapusnadrágjában

2021. szeptember 29. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Németh Karinának, aki a Női NB II, Keleti csoportjában szereplő Monori SE kapusa.

nemethkarina.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egy sikeres védés utáni pillanat döbbentett rá, hogy az én álmom nem a gólszerzés, hanem annak hárítása. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Csapatommal minél jobb helyezést elérni a tabellán.Babonám: A kapusnadrágomban van egy száz forintos, a sportszár alatt hordok egy zoknit, ami ki van fordítva, a meccs kezdete előtt a két kapufa között lemerem a távot lábbal – jobbra három méter, balra négy méter. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Nincs. • …magyar mezőnyjátékosom: Böde Dániel. • …külföldi mezőnyjátékosom: Nincs. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Marc-André ter Stegen. 

LEG……nagyobb futballélményem: Nagyon nagy koncentrációval és fegyelmezett játékkal sikerült a tabella első helyezettje ellen megszerezni a három pontot. • …szebb gól, amit valaha láttam: Számomra az összes a gól a legszebb, ha nyerünk vele. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Tizenhat évesen stabil tagja lehettem a Monor női NB II-es felnőtt csapatának. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: A 16-os előtt lepasszoltam az ellenfélnek a labdát, amiből gólt kapott a csapat. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: A végsőkig harcolni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nem mindig vagyok kommunikatív a csapattársaimmal meccs közben. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: – • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4816704520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása