PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Marót Attila (Érsekvadkert)

A nógrádiak cerberusa nem csupán a családi hagyomány, hanem a parádézó Iker Casillas miatt döntött úgy véglegesen, hogy a lécek közé áll

2021. szeptember 22. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Marót Attilának, aki a Nógrád megyei I. osztályban szereplő Érsekvadkerti SE kapusa.

marot_attila.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: 2002-ben a Real Madrid–Bayer Leverkusen Bajnokok Ligája-döntőben egy bizonyos Iker Casillas csereként beállva parádézott, azt hiszem, ekkor dőlt el véglegesen, hogy kapus szeretnék lenni. Édesapám labdarúgókapus, édesanyám kézilabdakapus volt, szóval kicsit várható is volt, hogy én is a gólvonal előtt kötök ki. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Bajnokságot nyerni! • Babonám: Hát... Van jó pár... Például mindig a jobb oldali kesztyűmet, sípcsontvédőmet, illetve stoplisomat veszem fel előbb, aztán a bal oldalit. Vagy éppen a kapufák megérintése a meccsek előtt. 

KEDVENC……magyar csapatom: Az aktuális csapatom. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Szoboszlai Dominik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Sergio Ramos. • …magyar kapusom: Király Gábor. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: 2016, Magyarország–Ausztria 2–0. • …szebb gól, amit valaha láttam: Zinedine Zidane találata a 2002-es BL-döntőben. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Tizennyolc évesen az akkori csapatomnál, a Balassagyarmati VSE-nél bemutatkozhattam az NB III-ban, ezt követően a felnőtt Nógrád megyei válogatottban is szerephez jutottam. Mondhatom még a Berkenye csapatával elért második helyezést a „megye-egyben”, valamint az U19-es NB II-ben megszerzett dobogós pozíciót a BSE-vel. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Még az első klubomnál, a Bercelnél történt, hogy tizenöt évesen bekerültem a „megye-egyes” felnőtt csapatunkba, ahol azért nagyobb volt az iram, mint az ifibajnokságban. Egy beívelést követően az ellenfél támadója eltolta mellettem a labdát és elkaszáltam... Piros lap lett a vége. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nagy Ádám. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Vezér szerepkör. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Minden kapott gól rosszul esik. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Kitartó vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Önfejűség.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9716697964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása