PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Beke Bence (Nagyatád)

A somogyi cerberusnak nincsenek nagy céljai, egyszerűen csak szeret focizni

2021. szeptember 20. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Beke Bencének, aki a Somogy megyei I. osztályban szereplő Nagyatádi FC kapusa.

bekebence.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Anno a serdülő csapatnak nem volt kapusa és engem állítottak be, majd ott is ragadtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Én csupán hobbiszinten űzöm a munka mellett, úgyhogy nagy céljaim nincsenek. Csak egyszerűen szeretek focizni. • Babonám: Fiatalabb koromban minden meccs előtt megérintettem a felső lécet, de az idő múlásával ez elmaradt. 

KEDVENC……magyar csapatom: Debreceni VSC. • …külföldi csapatom: Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: Böde Dani. • …külföldi mezőnyjátékosom: Zlatan Ibrahimovic. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon. 

LEG……nagyobb futballélményem: A Puskás Aréna nyitóünnepsége. • …szebb gól, amit valaha láttam: Nem lehet kiválasztani egyet, hiszen nagyon sok eszméletlen nagy gól született. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Nagy karriert nem futottam be, de több alkalommal is képviselhettem Somogy megyét, mint a megyeválogatott kapusa. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Nincs olyan kapus, aki ne hibázna. Talán hat-hét éve lehetett, amikor az utolsó fordulóban nyernünk kellett volna a harmadik helyért. A meccs vége felé egy távoli lövésnél a labda elment a kezeim között és becsorgott a kapuba, így a mérkőzés döntetlen lett és a hatodik helyen végeztünk. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Volt szerencsém játszani bajnokin Vèber Gyuri, Balajcza Szabi, Posza Zsolti, Józsi György meg pár volt NB I-es játékos ellen. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Talán az, hogy én soha nem mondok negatív dolgot a társaimnak, mindig próbálok építő jellegű tanácsokat adni, hiszen ezzel fognak fejlődni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Ha az első labdaérintéseim nem sikerülnek, az kihat az egész meccsemre. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: A közösségkovácsoló erőm. Mindenkivel megtalálom a közös nevezőt. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Talán az, hogy a fiatalokat próbálom nevelgetni néha erélyesebben, és a mai fiatalság ezt nem mindig veszi jó néven.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5516694152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása