PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: CZEBEI ÁDÁM, a Kadarkút labdarúgója

„Sokan lenézik ezt a posztot, pedig a legfontosabb és a legfelelősségteljesebb az egész csapatban”

2023. szeptember 01. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Czebei Ádám, a Somogy megyei I. osztályban a 4. forduló előtt, ám csupán két lejátszott bajnoki után 6 ponttal a tabella 6. helyén álló, szeptember 2-án, szombaton 16:30-kor az FC Barcsot fogadó Kadarkút KSK nyáron a Kaposfüred SC-től szerződtetett labdarúgója.

czebei_adam_4.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Még kiskoromban láttam édesapámat párszor védeni és nagyon megtetszett ez a dolog, ezért választottam.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Sokan lenézik ezt a posztot, pedig a legfontosabb és a legfelelősségteljesebb az egész csapatban.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Ha tudod, hogy mit érsz, menj és küzdj meg azért, ami jár és közben viseld el a pofonokat!”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A kapufák megérintése és az égiek segítségének a kérése.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs nagyon ilyen, inkább ha a kapuk előtti területek borzasztóak vagy az adott szurkolói közeg olyan, amilyen.
czebei_adam.jpg| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | A Balatonlelle elleni 2–0-s hazai siker, rengeteget tettem hozzá a győzelemhez minden szempontból. (Csaknem napra pontosan egy esztendeje, 2022. augusztus 28-án, a Somogy megyei I. osztály 3. fordulójában a Kaposfüred Buzsáki Barna 8. percben szerzett öngóljával került előnybe, ám a végeredmény csak a 93. minutumban alakult ki, ekkor Szántó Bence vette be ifj. Posza Zsolt hálóját, igaz, Markovics Bence kiállítása miatt a Balatonlelle a 66. perctől tíz emberrel futballozott – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Erre nem egyszerű válaszolni, mert utánpótlás- és felnőtt szinten is tudnék többet mondani. Inkább azokat a meccseket említeném, amikor eldőlt, hogy bajnokságot nyerünk az akkori csapataimmal.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Még utánpótlásban egy szabadrúgást jó begyven méterről bevédtem.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Borsi Bence.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Nagyon sok személlyel találkoztam már és több csapatban is védtem, így elég sok embert ismertem meg, de nálam különbség van a barát és a csapattárs közt.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A kézilabdakapusokat. Nincs igazán kiemelt, szerintem mind elég bátor, aki bevállalja azt a posztot.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6418205737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása