PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Ruisz Barnabás (ETO FC Győr)

Ki hitte volna? A kisalföldi cerberus meccsre hangolás gyanánt angol motivációs beszédet mond magának a tükör előtt

2021. szeptember 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Ruisz Barnabásnak, aki az NB II-ben szereplő ETO FC Győr kapusa.

ruisz_barnabas.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Mindig is szerettem ugrálni, vetődni és dobálni a labdát, de mivel ezt a mezőnyjátékosok nem tudják csinálni, ezért inkább a kaput választottam. Amit el szeretnék érni öt éven belül: Mindenképpen szeretnék egy NB I-es csapat hálóőre lenni. • Babonám: Meccsek előtt mindig motivációs beszédet mondok magamnak egy tükör előtt állva angolul. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Szoboszlai Dominik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Cristiano Ronaldo. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Jan Oblak. 

LEG……nagyobb futballélményem: Az NB II-es debütálásom a Csákvár ellen. • …szebb gól, amit valaha láttam: Cristiano Ronaldo ollózós gólja a Juventus ellen a 2018-as BL-elődöntőben. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: 3–0-s győzelem a Haladás ellen még a tavalyi szezonban, amely meccsen meglehetősen hozzájárultam a csapat sikeréhez.  • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Utánpótlás-bajnokságban a Debreceni VSC ellen kirúgásból szerencsétlenül passzoltam ki a labdát és az ellenfél azonnal megszerezte, aztán egyből gólt szerzett belőle. A mérkőzést ennek ellenére is 2–1-re megnyertük. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Dzsudzsák Balázs. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Ziccervédések. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha nem irányítom a társaimat, nem vagyok elég hangos. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkész vagyok, bárkiről is legyen szó. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Sokszor túlgondolom a dolgokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5816683806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása