PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Csikai Gergő (Fertőszentmiklós)

Az asztma sem jelenthetett akadályt, hiszen a Csornáról a télen távozó futballista nem ismer lehetetlent

2024. február 27. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Csikai Gergő, a télen Csornáról szerződtetett, a Győr-Moson-Sopron megyei II. osztály Nyugati csoportjában 13 forduló után 17 ponttal a tabella 7. helyén telelő Rajczibeton Fertőszentmiklósi SE játékosa.

csikai_gergo_jobb.jpg2004. március 1-jén születtem Győrben a két testvéremmel együtt, ugyanis hármas ikrekként születtünk pár perc különbséggel a bátyámmal és a nővéremmel. Győr-Moson-Sopron vármegyében, azon belül Kóny községében élünk a szüleimmel és a testvéreimmel együtt. Nagycsoportos koromban kiderült, hogy asztmás beteg vagyok, a szüleim mindent megtettek a mihamarabbi gyógyulásom érdekében, ezért óvtak a sportolástól, mert sokszori befulladás és légszomj jött rám, majd az általános iskolába kerüléskor a szüleim beleegyezésével részt vettem diákolimpiákon, ahol sikerült csapatban sokszor szép helyezéseket elérni, megyei elsőség például, ám az országoson való jó szereplésünk sajnos érmet nem érdemelt. A tanulmányaimat Kónyban kezdtem és a felsőtagozatba kerülésemkor az iskolán belül testnevelésórákon sokat fociztunk eljártunk különböző tornákra, és a betegségem minimálisan enyhült, bár az asztma pipámat nem hagyhattam el. Majd a Csornai SE toborzót hirdetett, csikai_gergo_bal.jpgés az előtte lévő tornán meghívást kaptam a toborzóra, majd az ott nyújtott teljesítményem alapján bekerültem az U14-es csapatba. Az első bajnoki mérkőzésemet kapusként kezdtem, hamarosan kikerültem a mezőnyjátékosok közé, a középpályára, majd jött az iskolaválasztás és a labdarúgás miatt döntöttem úgy, hogy a tanulmányaimat Csornán folytatom, ahol sikeres vizsgát tettem kereskedelmi szakon, majd szintén sikeres érettségi vizsgát tettem. A foci lett az életem és a csornai utánpótlásban végigjárva a ranglétrát, folyamatosan feljebb játszottam, majd a 2021/2022-es szezonban már a megyei első osztályban sikerült bemutatkoznom. A szezon végén sikerült megnyernünk a bajnokságot és az osztályozókat is, amivel az NB III Nyugati csoportba kerültünk. Kisebb-nagyobb szerencsével és a csapat csikai_gergo_jobb_2.jpgösszetartásával, illetve akarásával sikerült bennmaradnunk. A következő szezonban bemutatkozhattam a MOL Magyar Kupában, kezdőként az első meccsem annak ellenére jóra sikeredett, hogy kikaptunk, hiszen gólt tudtam szerezni. Az NB III-ban is először kezdőként mutatkozhattam be, viszont ekkor egy gólpasszal tudtam segíteni a csapatot. A későbbi találkozóim során csereként beállva három gólt tudtam szerezni 18-19 évesen. A mostani felkészülésem során a Csornai SE csapatával részt vettünk reggel egy edzőmérkőzésen, a Sárvár csapata ellen, amelyen csereként beállva gólt rúgtam, majd azon a napon délután az Alcufer Kupán három meccsen a hatból négy gólt sikerült szereznem, a tizenhat csapatból negyedikek lettünk. Az iskoláim elvégzése után dolgozni kezdtem Csornán a Renovo 82 Kft-nél, majd a felkészülés kezdetekor megkeresést kaptam több helyről is, elsőként a fertőszentmiklósi klubtól és többszöri tárgyalás után sikerült megállapodnunk, így a Fertőszentmiklós színeiben folytatom tovább a pályafutásomat.
 CSIKAI GERGŐ  a kezdetekről és napjainkról

csikai_gergo_eletpalya.jpg KÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Gereblye. | Kedvenc tantárgyam | Természetesen a testnevelés volt. | Emlékezetes csínytevésem | A testvéreimmel való birkózásokat és piszkálásukat sorolnám ide. Általános iskolában hógolyózás közben egy ablak bánta a játék végét. | Első futballélményem | Az első pályára lépésem felejthetetlen volt, mint szerintem minden labdarúgó számára, persze nézők előtt, és természetesen ide sorolnám az első gólomat is.

 (FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Nem ismerek lehetetlent, bármit megteszek a célom érdekében és a csapatért. Maximalistának mondanám magam, segítőkész vagyok a pályán és azon kívül is. | Legrosszabb szokásom | Nehezen engedek a véleményemből, picit makacs vagyok. | Étel, amit imádok | Mindenevőnek tartom magam, de a húsos ételeket előnyben részesítem. Például vajas hús, húsos tészta, krumplipüré, édesburgonya. | Film, amit többször láttam | Sokat fel tudnék sorolni, de az Avatart mondanám. | Zene, amit általában hallgatok | Magyar és külföldi előadókat egyaránt hallgatok, de a The Weekend-től a Starboy-t mondanám. | Hobbim | Futás, saját magamnak való edzés tartása, rajzolás.

csikai_gergo_fsz_2.jpg

csikai_gergo_fsz_1.jpg PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Még a Csornai SE színeiben hazai meccset játszottunk az Andráshida ellen az U19-ben. A játék is különösen jól ment aznap, nagyon szoros mérkőzésen a 90 perc letelte után a 3 perces hosszabbitásnak az utolsó másodpercében sikerült győztes gólt rúgnom és azonnal lefújták a mérkőzést. (2022. szeptember 14-én a Regionális U19 Nyugat B-csoport 3. fordulójában a házigazda 1–0-s diadalt aratott – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | A felkészülés során most már a Fertőszentmiklós színeiben sikerült a bemutatkozó találkozómon 23-25 méterről a kapuba emelnem a labdát, majd pedig egy felpasszt követően lefordultam a védőmről és egy befelécsel után ballal a hosszú alsóba rúgtam a labdát, ezzel kettő gólt és egy gólpasszt is sikerült kiosztanom. | Mérkőzés előtti rituálém | Hangolódás zenével, híresebb focistáknak a gól-, csel összealításának a nézése. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsésnek mondanám magam, hiszen nagyobb sérülést nem szenvedtem el, de a mai napig is visszatérő bokasérülésemet sorolnám ide. | Barát a futballban | Nem nagyon szeretnék kiemelni senkit sem, de mint minden nagyobb és kisebb focistának is, mint nekem is voltak és vannak csapattársaim, akik közelebb állnak hozzám, ugyanakkor ide tudnék sorolni edzőt is. | Az öltözőben mellettem ül || Cél a mostani szezonban | A csapatom segítése és előrébb juttatása, egyénileg minél több gólt és gólpasszt szerezni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Válogatottság, külföldi csapatban játszani.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr818341167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása