PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Sulyok Marcell (Caola SC Sopron / Vitnyéd SE)

Ikertestvére, a védőként játszó Dániel az eddigi karrierje során mindig a cikkünk megjelenése napján új klubjához aláíró támadóval egy csapatban futballozott

2023. július 05. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Sulyok Marcell, a Győr-Moson-Sopron megyei I. osztályban 28 lejátszott mérkőzés után 62 ponttal a tabella 2. helyén záró Caola SC Sopron játékosa volt, ám a 2023/2024-es szezonban az ugyanezen bajnokságban 30 egységgel a 10. pozícióban végző Vitnyéd SE labdarúgója lesz.

sulyok_marcell_portre.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Pingvin volt. Imádtam, mai napig a kedvenc állataim közé sorolom. | Kedvenc tantárgyam | Történelem. A legérdekesebb tantárgyak egyike. Nem volt olyan tanóra, hogy ne készültem volna rá. A legtöbb esetben jó vagy kiváló volt a jegyem belőle. | Emlékezetes csínytevésem | Az ikertesóm helyett mentem el randizni. A lányt nem tudtuk átverni, észrevette. | Első futballélményem | U7-ben ollóztam kiskapura egy gólt négyévesen.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Nyugodtság. Eddigi életem során végig jellemzett. Nehezen lehet kihozni a sodromból. Remélem, még sokáig megtartom ezt a jó tulajdonságot. | Legrosszabb szokásom | Türelmetlenség, nem szeretek várni. Van egy mondás miszerint a jóra várni kell. Na, ezt cáfolnám. | Étel, amit imádok | Rántott hús. Minden meccs után eszek. Egyszerűen nem tudnék nélküle élni. | Film, amit többször láttam | Sok van, főként Dwayne Johnson vagy Will Smith-filmeket szoktam újra nézni, amiket gyerekkoromban is néztem. | Zene, amit általában hallgatok | Vagy mulatós vagy retro zenéket, változó. | Hobbim | Kutyasétáltatás, Xbox, és az utóbbi években sokat utazom, kirándulok.

sulyok_duo.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | U17 NB III Észak-nyugati csoport egyik meccsén 12 gólt rúgtam. Életem leggólerősebb szezonja volt. (2019. április 20-án a pontvadászat 23. fordulójában Sárváron 18–0-ra nyert az SC Sopron A jelű csapata, Sulyok Marcell ebben a szezonban összesen 59 alkalommal bizonyult eredményesnek – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Kettő is van, az első korosztályos NB I-ben rúgott gólom a Debrecen ellen, illetve az első felnőtt NB III-as találatom. Később is szívesen fogok rá visszaemlékezni. (2019. szeptember 14-én az U17-es bajnokság 4. fordulójában Illés Akadémia-Haladás–DVSC-DLA 2–0, a gólokat Horváth Rajmund a 18., Sulyok Marcell a 29. percben sulyok_duo_csorna.jpgszerezte; 2022. augusztus 14-én az NB III Nyugati csoport 3. fordulójában Csorna–Zsámbék 5–0, a házigazda első találatát Sulyok Marcell szerezte a 14. percben – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Igazából csak pár dolog szokott lenni. Első és legfontosabb mindig a megbeszélt idő előtt érkezni. Az öltözésnél van több, főleg az, hogy mindig a bal csukámat veszem és kötöm be először, majd a jobbat. | Sérülés, amit elfelejtenék | Több alkalommal előjött derék- és farizomfájdalom. | Barát a futballban | Ikertesóm, Sulyok Dániel. Végig egy csapatban játszottunk, először egy, majd külön poszton. Én támadó, míg ő védő. Mint a kapocs, a pályán az összhang óriási. | Az öltözőben mellettem ül | A tesóm, természetesen. | Cél a mostani szezonban | Csatárként mi más, mint sok gól szerzése, ami remélem, sérülésmentes, sok játékperccel társul. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Felnőtt bajnokságban gólkirálynak lenni. (nevet)

sulyok_marcell_keretes.jpgÚj kihívás Vitnyéden  Amint azt fentebb jeleztük, Sulyok Marcell (jobbra) nem marad Sopronban, hiszen éppen a cikkünk megjelenésének napján, július 5-én írt alá a Vitnyéd SE-hez. Érdekesség, hogy a télen Csornáról a hűség városába szerződő csatár nem lépett pályára új alakulata ellen, aminek prózai oka van, ugyanis a két gárda egymással szemben vívott meccseire 2022 őszén került sor. augusztus 13-án, Vitnyéden 1–1-re végeztek a felek, míg Sopronban 4–1-re a házigazda nyert. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1318160852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása