PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: FECZKÓ CSANÁD, a Nippon Sport JC cselgáncsozója

A cél evidens: „Ahogy minden élsportolónak, nekem is az olimpia a nagy álmom”

2023. november 29. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Feczkó Csanád, a Nippon Sport JC 60 kg-os cselgáncsozója, a legutóbbi országos bajnokság második helyezettje.

feczko_csanad_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Egész fiatalon, óvodásként kezdtem el judózni, ebben a korban elsősorban játékos edzések formájában sajátítottuk el a mozgáskultúrát, majd szépen lassan versenyekre kezdtem el járni, jöttek a kisebb-nagyobb sikerélmények, és serdülőkoromra válogatott lettem. Nekem mindig is természetes volt, hogy judózom, az életem nagy részét teszi ki, nem is szeretnék más sportot űzni. Az edzőm munkája által és a szüleim támogatása mellett jutottam el oda, ahol vagyok, és remélem, idővel tovább is.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Nehéz lenne kiemelni egyet, szerencsére sokszor volt bennem az a bizonyos érzés, hogy „na, megcsináltam”. Legszebb élményem talán mégis a 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál, ahol a hazai közönség, ismerősök és a család előtt tudtam aranyérmet szerezni.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Ugyancsak nehéz lenne egy személyt kiválasztani, szerencsére sok olyan sportolóval vagyok körülvéve, akikre fel lehet nézni.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Az ifjúsági korosztályban alakultak ki olyan barátságok, amelyek egy életre szólnak, ebben az időszakban számos helyre utaztunk és sokat tapasztaltunk közösen. Sok ilyen baráttal heti rendszerességgel találkozom keretedzésen vagy edzőtáborban, másokkal együtt megyünk nyaralni.

judo_0523-560x416.jpg• Szezonbeli emlékezetes esemény: Ebben a versenyszezonban lehetőségem volt elindulni a Masters viadalon, ami a sportág egyik legnívósabb eseménye. Pechemre az aktuális olimpiai bajnokkal hozott össze a sors az első mérkőzésen, a vele való küzdelem, bár vereséggel végződött, örök emlék marad.

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Vannak konkrét célkitűzéseim a januárban induló szezonra, a legfontosabbnak mégis azt tartom, hogy elégedetten, és reményeim szerint éremmel a nyakamban hagyjam el a tatamit az aktuális nemzetközi versenyen.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Ahogy minden élsportolónak, nekem is az olimpia a nagy álmom.

20376015_1412643255495265_4873684279912106194_n.jpg• Amelyik sportot még kedvelem: Nagyon sok sportágat szeretek nézni, legyen ez téli vagy nyári, beltéri vagy kültéri. A birkózás közel áll a judóhoz, szívesen kipróbálnám.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Szeretek újfajta „tudást” elsajátítani, így tanultam meg a középiskolában hátraszaltózni, illetve a Covid miatti lezárások alatt zsonglőrködni.

13522009_1041884789237782_2058899044104795772_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7018268781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása