PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: TORBA ERIK, a Budapesti Honvéd kötöttfogású birkózója

„Idén kvalifikációs világbajnokság lesz, ez kapja tehát a prioritást, erre készülök gőzerővel”

2023. június 01. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A 2022. március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Torba Erik, a Budapesti Honvéd Európai Játékok-ezüstérmes kötöttfogású birkózója 60 kilogrammos súlycsoportban.

87092225_2604272996485707_3018688128719257600_n.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kapcsolatom a sporttal nagyon régre nyúlik vissza. Hétévesen kezdtem el, magáért a mozgás öröméért, ugyanis rengeteg energiám volt. A későbbiekben ahogy jöttek a sikerek és a barátok, kezdett realizálódni bennem, hogy ezt szeretném csinálni a lehető legmagasabb szinten.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Az Európa-játékokon elért ezüstérmem átadása maradt meg, mint legnagyobb élmény. 

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Több ilyen embert is tudnék mondani, a teljesség igénye nélkül Fritsch Robi barátom, újdonsült Európa-bajnokunk, Takács István, valamint a Lévai család mind versenyzői, mind edzői megközelítésből.

86937135_2604273449818995_2653443757680099328_n.jpg• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Itt sem tudnék egyetlen embert kiemelni. Olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy a magyar birkózás legjobb klubjában, a Budapesti Honvédban készülhetek fel. Ez egy nagyon jó, barátias közeg, ahol mindenki számíthat mindenkire.

• Az előző szezonbeli emlékezetes esemény: Az idei legjobb eredményem a Thor Masters versenyen megszerzett aranyérmem. Nagyon jó formában voltam és két nagyon jó versenynapot tudhattam magam mögött.

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Idén kvalifikációs világbajnokság lesz, ez kapja tehát a prioritást, erre készülök gőzerővel. 2021-ben a hazai rendezésű kvalifikációs tornán mindössze egy ponttal csúsztam le az olimpiáról, ami fájó volt, de most pluszmotivációként szolgál.

torba_erik_akcio.jpg

torba_erik_foto_martin_gabor.jpg• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Az Eszterházy Károly Egyetem tanulója vagyok, a következő egy-két évben szeretném elvégezni az egyetemet.

• Amelyik sportot még kedvelem: A sport terén mindenevő vagyok, legyen az küzdősport vagy bármilyen labdajáték. A nagy eseményeket mindig figyelemmel követem.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Én vagyok Batman.... Gondolj csak bele: senki nem látott engem és Batmant egy szobában....

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8918137204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása