PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: PÁDÁR BOGLÁRKA, a Szegedi VE vízilabdázója

Magyarázat mindenre: „Úszó voltam, de apukám kézilabdázott, valószínűleg örököltem tőle a labdaszeretetemet”

2023. november 24. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Pádár Boglárka, a női vízilabda OB I-ben 7 forduló után 6 ponttal a tabella 7. helyén álló Szegedi Vízilabda Egylet játékosa.

padar_boglarka.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Nekem nagyon hirtelen döntés volt, hogy a vízílabdát választottam, eleinte még nem nagyon ismertem ezt a sportágat. Amikor elkezdtem, egy éven belül jöttem rá, mi is az az indok, ami miatt én beleszerettem ebbe a sportágba. Van egy háttérindok is, az pedig, hogy úszó voltam, de apukám kézilabdázott, valószínűleg örököltem tőle a labdaszeretetemet, ám talán az igazi indok, hogy láttam válogatott meccseket és szegedi mérkőzéseket, megfogott az alázat és a küzdeni akarás, ami a lányokon látszott meccs vagy edzés közben. Mindig törekedtek arra, hogy a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Nagyon sok jó élményem van, szerintem nagyon nem is tudnék választani, melyik is a legnagyobb, ám ha nagyon ki kell emelni egyet, az az első felnőtt OB I-es gólom, amikor végre csatlakoztam én is a nagyokhoz a góllövőlistán. (2020. március 11-én, a Női OB I 14. fordulójában a Tisza-partiak a Budapesti Honvéd otthonában 19–9-es diadalt arattak, Pádár Boglárka a harmadik negyed 5. percében, 2–10-es állásnál talált be akcióból – a szerző)

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Sok embert nagyra tartok ebben a sportban, remek játékosokkal vagyok körülvéve, de talán Keszthelyi Rita nevét említeném meg, ugyanis ő világklasszisnak számít a női vízílabdások között.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nekem a legjobb barátnőm a csapattársam, vele a legjobb a viszonyom, jóban-rosszban ott vagyunk egymásnak, de amúgy szerencsére a csapaton belül nagyon jó a viszony mindenkivel, és persze azokkal is, akiket más egyesületben ismertem meg.

padar_boglarka_2.jpg• Szezonbeli emlékezetes esemény: Most zárult le nekünk a szezon első fele, így még nem tudom pontosan, mi is lesz a szezon végén a legemlékezetesebb esemény, eddig viszont csak is az, hogy megvertük a magyar bajnok Eger csapatát, hatalmas csapatteljesítménnyel és lélekkel. (Október 25-én, az OB I alapszakasz 5. fordulójában a hevesiek hiába nyerték meg az első és az utolsó negyedet is, miután a Tisza-parti hölgysereg második etapot 4–1-re hozta, míg a harmadikban döntetlenre végeztek egymással, a lefújást követően 9–8 állt a szegedi eredményjelzőn, az egy gólig jutó Pádár Boglárka 4–4 után módosította 5–4-re az állást a második negyed 5. percében – a szerző)

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Reméljük, nagyon jó idényt tudunk zárni. Van célkitűzésünk is, de ezt egyelőre nem szeretném elárulni, nehogy elszóljam magam.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Szeretnék pár éven belül a felnőtt válogatottban én is szerepelni és minél jobb eredményt elérni.

• Amelyik sportot még kedvelem: Húúúú, nagyon sok sportot szeretek még nézni, nagyon szeretem a kézilabdát, szoktunk járni a lányokkal Pick-Szeged-meccsekre.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Nagyon szeretek utazni és a barátaimmal, szeretteimmel lenni, mellette pedig, hogy Pádár Nikolett (többszörös junior Európa-bajnok úszó – a szerző) a húgom, és nagyon motiváljuk egymást a sportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4318265959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása