PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: ILIJA POPOVICS, a Cigánd labdarúgója

„Ma a világ tetején vagy, de holnap már a legrosszabb lehetsz a legrosszabbak közül”

2023. szeptember 09. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Ilija Popovics, az NB III Észak-Keleti csoportban 7 forduló után 15 ponttal a tabella 2. helyén álló Evolution Hungary-Cigánd SE labdarúgója.

ilija_popovics.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Ötéves koromban kezdtem focizni és az edzés végén mindig játszottunk sima focit. Mindenki ki akarta próbálni magát a kapuban és egyszer én is beálltam, aztán ott maradtam, miután a csapattársam hozta nekem a kapuskesztyűt, így már nem mentem vissza a mezőnybe.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Azt, hogy magányos poszt. Ma a világ tetején vagy, de holnap már a legrosszabb lehetsz a legrosszabbak közül.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Ilyen nincs, de azt gondolom, soha ne mondd, hogy soha, mert a korlátok, mint a félelmek: gyakran csak illúziók.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs konkrét. Van, amikor tudok zenét hallgatni, van, amikor csak ülök és gondolkodom a meccsről.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Olyan csapat ellen, amelyik nem támad, de majd a végén meg kell csinálni azt az egy védést. De a legjobbak titka éppen ebben rejlik, hogy mindig játékban maradj és készen kell állni rá.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Két májusi meccset választanék, a Fehérvár és az MTK ellen tettem hozzá pár fontos védést. (2023. május 24-én az országos U19-es bajnokság B-csoport 9. fordulójában Székesfehérváron 1–1-re végzett a Kisvárda, míg május 27-én a 13. játéknapon, hazai környezetben sorra kerülő fővárosiak elleni találkozón 2–0-ra nyert a Kapuskérdések rovat jelenlegi alanyának alakulata – a szerző)

kisvarda_u19_csapat.jpg

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Hát, ha a teljesítményről és a szerzett pontokról beszélünk, akkor úgy gondolom, amikor 2019-ben az MTK ellen nyertünk 1–0-ra, az első félidőben csináltam pár bravúrt és a másodikban volt két nagy védésem, egy ollózás és egy fejes után. (2019. november 16-án az I. osztályú U15-ös bajnokság 13. fordulójában már félórányi játék után kialakult a végeredmény – a szerző) Ám ha az érzelmekről is szó van, akkor 2021 nyarán az U17-es rájátszás döntőjének második meccse az Újbuda ellen. Akkor 4–4-et játszottunk, nagyon nehéz mérkőzés volt, meleg, műfű, de a meccs után az érzelmek az egekben voltak. (2021. június 23-án a fővárosiak otthonában háromszor is minimális előnyre szert tevő Kisvárda a 94. percben kapta a nyolcgólos döntetlent eredményező negyedik találatot – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Nem régi a történet. Az előző szezonban a Dunaújváros ellen játszottunk és a visszapassznál a labda lábam alá került és a kapuban kötött ki. (2022. november 5-én az országos U19 Alap Csoport 8. fordulójában a 3–2-re nyert a Kisvárda Dunaújvárosban, a kapus öngóljával a találkozó 47. percében alakult 1–1-re az állás – a szerző)
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Zden Perehanec, akivel most Cigándon vagyok, eddig még Várdán voltunk együtt az NB III-as csapatban.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Mindenkivel jóban vagyok itt Cigándon és a korábbi kisvárdai csapattársakkal is beszélek.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Olyan nincs, mert nem szoktam nézni olyan sportágat, amelyben szintén vannak kapusok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7118213157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása