PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: TÓTH BERTOLD, a Monor labdarúgója

Akinek hamar eldőlt a sorsa: „Kiskoromban betettek a kapuba és bent is maradtam, mert azt mondták, egész jól mozogtam”

2023. szeptember 03. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: a hat év után az egyesülethez visszatérő Tóth Bertold, az NB III Dél-Keleti csoportban 6 forduló után 5 ponttal a tabella 13. helyén álló Monori SE labdarúgója.

toth_bertold_foto_monorlabdarugashu.jpeg| 1 | Amiért kapus lettem | Kiskoromban betettek a kapuba és bent is maradtam, mert azt mondták, egész jól mozogtam.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Igazából szerintem ilyen nincs, mindent kedvelek, ami ide köt.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Soha ne add fel.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Mindig a bal cipőmet veszem fel először.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Ilyen nincsen, mindenki ellen szeretek védeni, alkalmazkodni kell az ellenfélhez.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Ilyen sajnos nem volt sérülések és egyéb okok miatt.toth_bertold_3.jpg
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | A mostani szezonból mondanám, a Karcag ellen játszottunk kupameccset és a továbbjutás mellett nagyon jól ment a játék. (2023. augusztus 6-án, a Magyar Kupa 1. fordulójában a Csillag László dirigálta Karcag látogatott a Balassi Bálint utcába és a korábban az élvonalban futballozó, nyáron szerződtetett Nemanja Andrics góljával nem egész három perc után előnybe is került, ám a Halgas István trenírozta Monor Kovács Dominik, Hulicsár Máté és Erdélyi Botond góljaival 3–1-es győzelmet aratott – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Őszintén? Nem is emlékszem, mi lenne olyan emlékezetes. (nevet)
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A mostani csapattársam, aki anno, amikor kicsi voltam, még kapusedzőm volt, Bozsó Antal, mindig felnézek rá.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Szabó Csaba, akit nagyon kicsi korom óta ismerek és azóta nagyon jó barátom.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8218206953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása