PONYVALEGÉNY

INTERJÚ | Egressy Máté, aki távozott a BKV Előrétől: „Eljött a váltás ideje”

Némi meglepetésre alacsonyabb ligában, a Pest megyei I. osztályban folytatja ígéretesen induló pályafutását az egykori 21-szeres válogatott labdarúgó, Egressy Gábor fia

2023. július 27. - Horváth M. Attila

egressy_mate_bkv.jpgfociakobon_ponyvalegeny_leadhez.pngVERESEGYHÁZ | Harminckilencszer emelkedett a tábla a magasba. A második félidőben rendre beküldött 16-osnak valahol a 16-os környékén, minél közelebb a kapuhoz kellett veszélyt teremtenie, lelkesen elfutnia, ziccerbe hoznia a társat vagy önmagát. Egressy Máté csupán három bajnokin jutott szóhoz kezdőként a harmadik vonalba besorolt BKV Előrében, ám valami azt súgja, mindez a helyi VSK-nál nem így lesz. 

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023.jpgEgyet hátralép, hogy aztán kettőt előre menjen? 

Így is fogalmazhatunk – vágott bele a honlapunknak adott interjújába az NB III Keleti csoportjában a 9. helyen végző BKV Előrétől két szezon után távozó és a Pest megyei I. osztály 7. pozíciójában záró Veresegyház VSK-hoz aláíró 21 esztendős Egressy Máté, aki ezen időszak alatt 42 bajnokin öt találatig jutott. – Két évig voltam a BKV-nál a harmadosztályban, de nagy visszalépésről szerintem egyáltalán nem beszélhetünk, hiszen itt, a megye-egyben” is nagyon jó csapatok és játékosok vannak. Bizakodva várom, hogy mit hoz az év.  

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023.jpgBalogh Béla, a közlekedésiek nyáron kinevezett edzője mondta azt, hogy nem számol önnel vagy már a 2022/2023-as bajnoki évad végén egyértelmű volt, hogy távozik?  

Már az előző évad végén biztossá volt, hogy új helyen szeretném kipróbálni magam. Szép két esztendőt töltöttem a BKV-nál, különösen az elsőre emlékszem szívesen, mivel bronzérmesek lettünk, de úgy gondolom, hogy eljött a váltás ideje.  

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023.jpgegressy_mate_ute_akcio.jpgÉdesapja, az egykori válogatott futballista, Egressy Gábor véleményét kikérte a klubváltás kapcsán? 

Mindennapos téma nálunk a foci, mindig meghallgatom a véleményét, de teljes mértékben az én döntésen volt, hogy Veresegyházra igazolok. Ő mindig azt mondja, hogy az én életem, az én karrierem, ezért a döntés is az enyém, ami szerintem így van rendjén.  

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023.jpgMegfogalmazható, mi az, amit a közlekedésieknél tanult és amit feltétlenül magával vitt a Sport utcából? 

Összességében felnőtt futballista lettem. Az utánpótlásévek után az első felnőtt csapatom lett a BKV Előre, itt léphettem be a felnőtt foci világába. Sok jó futballistával játszhattam és mint fiatal, sokat is tanultam itt. Arról nem beszélve, hogy sok jó embert ismerhettem meg.  

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023.jpgIsmeretlen közegbe került vagy vannak ismerős arcok a csapatban? 

A legtöbb játékos ismeretlen volt számomra, de aki a futball világában tevékenykedik, az tudhatja, hogy mindenhol akadnak ismerős arcok. Több olyan labdarúgó van, aki ellen már játszottam utánpótlás- és felnőtt szinten. 

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023.jpgTudom, a bajnoki rajtig majdnem egy hónap van vissza, mégis, megítélése szerint milyen lesz az ősszel látható Veresegyház? 

Igen, még több mint három hét van, de azt elmondhatom ennyi idő alatt is, hogy jó csapatunk van. Az eddigi három edzőmérkőzésünkből mindhármat megnyertük, és bár tudom, sok konzekvenciát nem lehet levonni ezekből, de azért mégis egy jó viszonyítási alap. A célunk a lehető legtöbb meccset megnyerni és minél előbb végezni a tabellán. Szerintem bizakodóan vághatunk neki az előttünk álló szezonnak. A többi majd a pályán kiderül… 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3718179899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása