PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BÚR FÁBIÁN, a Jamina SE labdarúgója

Van ilyen: nem kedveli az eseménytelen összecsapásokat a Békés megyei cerberus

2023. május 10. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Búr Fábián, a Békés megyei I. osztályban a 24. forduló után 5 ponttal a 9. helyen álló Jamina SE labdarúgója.

bur_fabian.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A 2014-es brazíliai világbajnokság hatására kezdtem el jobban érdeklődni a foci iránt és mivel apukám is kapusként tevékenykedett fiatal korában, úgy döntöttem, követem a példáját. Az iskolában volt lehetőség fociedzésekre járni, szóval belekezdtem és próbáltam ellesni mozdulatokat Iker Casillastól és David de Gea-tól, akikre a mai napig példaképként tekintek.

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Az eseménytelen mérkőzéseket kifejezetten nem kedvelem. Mindig szeretnék legalább két-három védést bemutatni egy meccs alatt, de sajnos ez nem mindig adatik meg.

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Ha százszor elesel és százszor felállsz, azzal száz leckét megtanulsz.

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs konkrét. Szeretek zenét hallgatni meccsek előtt, illetve átbeszélni a csapattársakkal, hogy mire is számíthatunk majd az ellenféltől.

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen.

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | –

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | 2022 tavaszán, amikor még a Békéscsabai UFC-ben védtem, a Kecskemét ellen játszottunk rangadót az U19-es csapattal. Igazán eseménydús meccs volt, amelyen inkább védekezésre rendezkedtünk be, így a kecskemétieknek bőven volt lehetőségük próbára tenni engem. De álltam a sarat és körülbelül hat-hét nagy védéssel tudtam hozzásegíteni a csapatot az ikszhez.

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Tavaly egy Szolnok elleni U17-es bajnokin a középkezdésből rúgtak nekem gólt az első percben, mert nem figyeltem kellőképpen. Azóta sokkal jobban koncentrálok a meccs első minutumától kezdve a kilencvenedikig.

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Mivel még újoncnak számítok a felnőtt fociban, így onnan még nem tudok kiemelni senkit, viszont a Békéscsabai Labdarúgó Akadémián töltött éveim alatt igen jó barátságot kötöttem Antal Zsomborral, akivel szinte együtt nőttünk fel a pályán és rengeteg jó emlékünk van a kapusedzésekről.

| 10 Barát a mezőnyjátékosok közül | Minden játékossal próbálok jó viszonyt ápolni, viszont ha valakit ki kell emeljek, akkor az Kovács Dominik, akivel együtt jártuk végig az ifjúsági bajnokságokat, a hosszú évek alatt pedig legjobb barátokká váltunk és jelenleg is csapattársak vagyunk a Jamina SE-ben.

| 11 Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Bevallom, nem igazán követek más csapatsportokat a focin kívül, de Mikler Roland, a magyar kézilabda-válogatott kapusa példaértékű lehet minden sportoló számára.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3618121302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása