PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Tanner Gergő (Gyulai Termál)

A 2024/2025-ös szezonban már az NB III-ban bizonyíthat a támadó: „Megyei szinten mindent elértem már, amit szerettem volna, minden osztályban voltam bajnok és gólkirály is”

2024. június 12. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: a tavaly nyáron Végegyházáról szerződtetett Tanner Gergő, a tíz csapatot felvonultató Békés megyei I. osztályban 27 forduló után 76 ponttal a tabella 1. helyén végző, nem mellékesen a Mezőmegyer elleni, 3–1-re megnyert finálé után Békés Megyei Kupa-győztes Gyulai Termál FC 30 találatot elérő játékosa, a bajnokság gólkirálya. 

tanner_gergo_portre.jpg KÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Fenyőfa. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | | Első futballélményem |  

 (FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Szerény, nyugodt. | Legrosszabb szokásom | Komolytalan, félvállról veszem a dolgokat. | Étel, amit imádok | Rántott hús. | Film, amit többször láttam | Top Gun. | Zene, amit általában hallgatok | Retro zenéket szeretek. | Hobbim | Foci, póker, pingpong.  

 PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | A megyei II. osztályban az Újkígyós–Mezőkovácsháza meccsen hat gólt rúgtam és azon a találkozón nyertük meg a bajnokságot. (2019. április 13-án, a Békés megyei II. osztály Déli csoport felsőházi rájátszásának 3. fordulójában az 5–7-es végeredményt hozó mérkőzésen Tanner Gergő a 4., a 9., a 21., a 25., a 34. és a 84. percben is bevette az újkígyósi hálót – a szerző) De a most hétvégi Gyula–Bánk meccs is jól sikerült és nagyon fontos volt számunkra. (Az NB III-as szereplésért zajló osztályozó első meccsén Tanner Gergő duplájával 3–0-ra nyert hazai környezetben a Gyulai Termál, míg a szerdai visszavágón 0–0-ra végzett a Bánk-Dalnoki LA-val, így a Békés megyei gárda magasabb osztályban folytathatja – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Minden gólomra szívesen emlékszem. | Mérkőzés előtti rituálém | Piros alsóneműt veszek fel mindig. | Sérülés, amit elfelejtenék | Nem sérültem soha komolyabban – szerencsére. | Barát a futballban | Nagyon sok barátot szereztem a foci által, aminek nagyon örülök és hálás vagyok érte. | Az öltözőben mellettem ül | Füstös Krisztián, Varga Józsi. | Cél a szezonban | A bajnokság és a megyei kupa megnyerése volt a cél, amit el is értünk, nekem személy szerint a gólkirályi cím is az volt, és az NB III-ba jutás. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Megyei szinten mindent elértem már, amit szerettem volna, minden osztályban voltam bajnok és gólkirály is, ami kimaradt: lett volna lehetőségem magasabb osztályban is kipróbálni magam, de sajnos nem éltem a lehetőséggel.

tanner_gergo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9118427381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása