PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: TERJÉK ROLAND, a francia Montpellier kézilabdázója

Az utánpótlás-válogatott jobbszélső nagyszerű szezonon van túl: „A kitűzött célt elértem, amit szerettem volna, hiszen francia bajnok lettem a csapattal”

2023. július 13. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Terjék Roland, a Nemzeti Kézilabda Akadémia (NEKA) korábbi játékosa, jelenleg a francia Montpellier U21-es csapatának magyar utánpótlás-válogatott jobbszélsője.

terjek_roland_fotok_montpellier_handnball.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Hirtelen jött a kézilabda, hiszen ez választható sport volt az iskolában, és úgy gondoltam, hogy egy esélyt megér!

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A tavalyi Európa-bajnokság volt, ahol remek negyedik helyet értünk el.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Nehéz erre válaszolni, hiszen rengeteg olyan játékost adott ez a sport, akire fel lehet nézni, de ha mégis ki kell emelnem egyet, akkor Uwe Gensheimert mondanám, mivel miatta kezdtem komolyabban foglalkozni a trükkös lövések tanulásával.

terjek_roland_4.jpeg• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Igyekszek minden országból legalább egy játékossal jó kapcsolatot kialakítani, de a legjobb viszonyban a válogatottban lévő szobatársammal vagyok.

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: A kitűzött célt elértem, amit szerettem volna, hiszen francia bajnok lettem a csapattal, de ami meg ennél is nagyobb cél, hogy bejussunk a legjobb négy közé a világbajnokságon.

terjek_roland_3.jpg• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: A későbbiekben szeretnék alapember lenni a felnőtt válogatottban és a legnagyobb álmom, hogy olimpián fussak ki a pályára.

• Amelyik sportot még kedvelem: A kosárlabdát és a teniszt rendszeresen követem, valamint jómagam is sportolom, ha az időm engedi.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Talán azt, hogy nagyon jól főzök! (nevet)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8618167136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása