PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: PALASICS KRISTÓF, a NEKA kézilabdázója

Sosem lesz gólkirály, de ezt nem bánja a cerberus, aki úgy áll hozzá a riválisokhoz a pályán, hogy minden játékos egy megoldandó feladat és szeret versenyezni velük

2022. július 07. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Palasics Kristóf, a férfi kézilabda NB I 2021/2022-es szezonjában 15 ponttal a tabella 12. helyén végző NEKA (Nemzeti Kézilabda Akadémia) utánpótlás-válogatott kapusa, aki még a jelenleg Portugáliában zajló U20-as Európa-bajnokság kezdete előtt nyilatkozott.

palasics_kristof.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Amikor elkezdtem kézilabdázni hatévesen, mezőnyjátékosként kezdtem és nagyon szerettem gólt lőni, viszont a futás nagyon nem volt az erősségem. Így választanom kellett és inkább úgy döntöttem, hogy kipróbálom magam, milyen lehetek a kapuban és eleinte sok sikerélményt szereztem, ezért bent is maradtam. (nevet) 

|2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Gólkirály sosem leszek. (nevet) 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Never let success get to your head, never let failure get to your heart. (Anthony Joshua) A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt.

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsenek nagyon rituáléim, minden meccsre felkészülök, illetve amikor elkezdődik a mérkőzés, megütögetem a kapufát. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Minden játékos egy megoldandó feladat és szeretek versenyezni velük. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | NEKA–Ferencváros, talán ezt mondanám, vagy a válogatottal játszottunk Németországban mérkőzést, akkor is nagyon jól éreztem magam a kapuban. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Hála az égnek, sok emlékezetes mérkőzésem volt, egyik biztos az, amikor a Veszprémmel megnyertük az országos serdülőbajnokságot, vagy amikor a Veszprémmel megvertük a NEKA-t az NB I/B-s bajnokságban az előző előtti évben. De a tavalyi esztendőből is a NEKA–Ferencváros találkozó a legjobbak közé tartozik. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Egyre emlékszem, amikor félpályáról kaptam egy gólt sok évvel ezelőtt. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szerencsére sok jó kapussal tudtam együtt dolgozni és mindenkivel jól kijöttem, de Nagy Benedekkel, Aleksza Tamással és Takács Ákossal nagyon jó barátságot kötöttem.

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A veszprémi csapatból sok jó barátot szereztem, illetve jelenlegi csapatomból is mindenkit a barátomnak mondhatok.

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Manuel Neuer, Gigi Buffon, Iker Casillas.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9017877397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása