PONYVALEGÉNY

INTERJÚ | Gercsó Nóra: „A Kispest mellett azért döntöttem, mert nagyon nagy bizalmat éreztem az egyesület felől, amit a Vasas részéről nem igazán”

A nyár óta a XIII. után a XIX. kerületieknél játszó kézilabdakapus szerint több van jelenlegi csapatában az eddig látottaknál, és azt reméli, minden eddigi hibájukat kijavítják

2023. január 14. - Horváth M. Attila

gercso_nora_kopf.jpgNemcsak a Vasas búcsúzott az NB I-től 2022 nyarán, hanem Gercsó Nóra is: a bizalmat rendkívül sokra tartó kézilabdakapus a magunk mögött hagyott ősz során már Kispesten védett, aki hisz abban, hogy mindennek oka van és mindig az a legjobb számára, ahol éppen van.

gercso_nora_szakoca_photography.jpgponyvalegeny_mini_uj_2022.jpgRagaszkodó típus? Csak azért, mert maradt a fővárosban, a hátán pedig továbbra is az 55-ös szám díszeleg.

Igen, már sok-sok éve ezt a mezszámot kérem és kapom, egyrészt azért, mert hála Istennek, szinte sosem foglalt, másrészt nagyon szép emlékek fűznek hozzá, úgyhogy mondhatjuk, hogy ehhez amennyire csak lehet, ragaszkodom – indította nevetve a honlapunknak adott interjúját a 26 esztendős Gercsó Nóra, a női kézilabda NB I/B-ben szereplő Kispest NKK jelenlegi, a Szeged, a Siófok, a Szent István SE, és a Vasas korábbi kapusa.

ponyvalegeny_mini_uj_2022.jpgBaráth Botond vagy Hidi Patrik ellentétes utat járt be, a két labdarúgó ugyanis a Honvédtól került Angyalföldre, ön viszont a Vasas után Kispesten véd. Csupán nekem tűnik úgy, hogy pikáns a váltás?

Igazából a fővároson belül szerintem mindig van egy kis élessége a klubváltásnak. A Kispest mellett azért döntöttem, mert nagyon nagy bizalmat éreztem az egyesület felől, amit a Vasas részéről nem igazán, és ez nekem nagyon fontos. Mindezek mellett pedig régi csapattársakkal, barátnőkkel játszhatok újra együtt, úgyhogy ez is a Kispest oldalára billentette a mérleget. 

ponyvalegeny_mini_uj_2022.jpgNem fél attól, hogy a nyári lépésével évekig az NB I/B-ben marad? Netán elege lett az élvonalból?

Félni nem félek, viszont a nyáron nem volt élvonalbeli megkeresésem. Hiszek abban, hogy mindennek oka van, és mindig ahol vagyok, az a legjobb számomra. Természetesen, mint mindenkinek, nekem is az élvonal a célom, de annál is sokkal fontosabb számomra, hogy ahol vagyok, ott tudjak a csapatomnak a legnagyobb segítsége lenni és ez osztálytól független. 

gercso_nora_szent_istvan.jpgponyvalegeny_mini_uj_2022.jpgIdestova három hónapja, a bajnokság 5. fordulójában Kispest–Vasas 25–27. Ugye, ez a mérkőzés több volt, mint egy a sok közül?

Sajnos azon a meccsen nem játszottunk jól, de ennek ellenére tudtunk szoros eredménnyel zárni. Személy szerint a saját magam teljesítménye alul maradt ahhoz képest, ahogy szerettem volna játszani, de ilyen a kézilabda, remélem, a visszavágón tudunk meglepetést okozni. Annak nagyon örültem, hogy újra találkoztam a lányokkal, jó volt őket újra látni még ellenfélként is. 

ponyvalegeny_mini_uj_2022.jpgTizennégy pont, nyolcadik hely. Mindez megfelel a realitásnak?

Sajnos elég hektikus volt az őszünk, így ebből a szempontból igen. Viszont amiben biztos vagyok: ennél sokkal több van ebben a csapatban, úgyhogy remélem, minden eddigi hibánkat ki tudjuk javítani. 

ponyvalegeny_mini_uj_2022.jpgAz előző évad élvonalbeli társulatai közül a Vasas csak a harmadik, míg a Szombathely a három kudarcának köszönhetően csupán negyedik a tabellán. Ha mindez nem is, az azért meglepi, hogy nincs már veretlen csapat az NB I/B-ben?

Szerintem ebben a bajnokságban bárki meg tud verni bárkit, úgyhogy nagyon izgatottan várom, miként fog alakulni és a végén ki hol végez. 

ponyvalegeny_mini_uj_2022.jpgSzombaton két „őszinte” csapat találkozik egymással Soroksáron, lévén sem a házigazda Kispest, sem a Pénzügyőr neve mellett nem áll döntetlen. Miután a pasarétiek önök mögött helyezkednek el, kijelenthető, hogy január 14-én, 18 órai kezdettel csak és kizárólag a győzelem az elfogadható?

Mindenképpen nyerni szeretnénk, de nem lesz egyszerű meccs. Egyértelműen itthon szeretnénk tartani a két pontot. A Pénzügyőr jó csapat és biztos, hogy jó meccsel fogjuk megnyitni a 2023-as évet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5218026122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása