PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Farkas Csenge (Nagykanizsa)

Térdsérülése után minél előbb újra teljes értékű labdarúgóvá válna

2023. január 12. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Farkas Csenge, a női NB II Nyugati csoportjában 12 forduló után 21 ponttal a tabella 5. helyén telelő FC Nagykanizsa játékosa.

farkas_csenge_portre.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Napocska. | Kedvenc tantárgyam | Matematika, testnevelés, biológia és a történelem is köztük van. | Emlékezetes csínytevésem | Szerintem ilyen nem igazán volt, az esetek nagy százalékában jó gyerek voltam. | Első futballélményem | Erre őszintén nem emlékszem. Valamikor az óvoda utolsó éve és az iskola első éve közé tenném, esetleg a játszótéri alkalmak egyike. Az viszont élénken megvan, hogy kezdetben, az iskolában a fiúk sosem szerettek volna bevenni maguk közé focizni, amikor lehetőség volt rá, pedig aztán velük mentem az iskolai tornákra, amíg a korom engedte. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Ezt nehéz megmondani, de türelmesnek gondolom magamat és kitartónak is. | Legrosszabb szokásom | A halogatás és a szétszórtság. | Étel, amit imádok | Sajttorta. | Film, amit többször láttam | Sok van, de például az Indiana Jones-filmek. | Zene, amit általában hallgatok | Ez elég színes, de általában popzenék. | Hobbim | Bármi, ami kapcsolódik a sporthoz. 

nagykanizsa_csapat.jpg

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Legjobb még nem volt, de van pár, ami közel állt a legjobbhoz. Például amikor 2017 decemberében nyertünk a Vidi ellen, vagy tavaly, amikor az őszi fordulóban döntetlent játszottunk a Szekszárdi UFC ellen, illetve az FC Nagykanizsa színeiben lejátszott első bajnoki meccsem, ahol az egész találkozón kivettem a munkából a részem és ugyan egy szerencsés helyzetben, de gólt is szereztem. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Egy edzőmeccs, amikor utánpótláskorú fiúk ellen játszottunk és kiugratásból sikerült gólt szereznem. Szerintem a védő és a kapus sem hitte, hogy képes vagyok rá. Akkor még nagyjából egyidős voltam velük. A mérkőzésen, mint várható volt, kikaptunk, de én szereztem az egyetlen gólunkat. | Mérkőzés előtti rituálém | Minden meccs előtt rögzítem a jobb bokámat. | Sérülés, amit elfelejtenék | A 2021-es strandlabdarúgás során történt könyökficam és egy októberi bajnokin szerzett térdsérülés. | Barát a futballban | Szerencsére több is van. | Az öltözőben mellettem ül | Most elég változó. | Cél a mostani szezonban | Minél előbbi felépülés és újra teljes értékű játékosként pályára lépni, ha nem ebben a szezonban, akkor a következőben. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Remélem, még sok ilyen van, de szerintem mindenki szeretne előrébb lépni, akár helyezésben, akár osztályban. Igyekszem megdolgozni az ilyen lehetőségekért.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4118025096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása