PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Vékony Viktor (Bicske)

„Azért dolgozom, hogy minél magasabb osztályban is tudjak bizonyítani, ennek érdekében pedig bármit képes vagyok feláldozni”

2022. december 24. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Vékony Viktor, az NB III Nyugati csoportjában 20 forduló után 29 ponttal a tabella 10. helyén telelő Bicskei TC játékosa.

vekony_viktor_portre.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Autó. Maximum focilabdára cseréltem volna. | Kedvenc tantárgyam | Nem meglepő módon a testnevelés és az informatika, de mellette nagyon szerettem az idegen nyelveket is. | Emlékezetes csínytevésem | A kollégiumi évek alatt szerencsére nem volt hiány belőlük… De volt, hogy edzések után előszeretettel küldtem be nálam fiatalabbakat az edzői irodába, mondván: „Hív a Mester!” Természetesen senki nem hívta őket, de volt, aki ha már arra járt, bennragadt egy jó húsz percre. (nevet) | Első futballélményem | A tévén keresztül csodáltam Ronaldinho és Kaká játékát. Előbbi által lettem Barcelona szimpatizáns. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Mindig próbálok jó hangulatot varázsolni társaságtól függetlenül, és egész jó százalékkal sikerülni is szokott. | Legrosszabb szokásom | Mindent az utolsó utáni pillanatra hagyok, utálom magam emiatt. | Étel, amit imádok | Gyümölcslevesre még soha nem mondtam nemet. | Film, amit többször láttam | Tarantino és Guy Ritchie filmek jutnak eszembe elsősorban, de a Trópusi vihar című remekmű is ott van a legfelső polcon. | Zene, amit általában hallgatok | 50 cent és J Balvin munkásságát kedvelem a leginkább, de sokszínű a paletta, gyakran vagyok zenefelelős. | Hobbim | Nem sok film maradt mostanság a mozikban, amit ne láttam volna. Sportmániás vagyok, otthon a tévében is csak az megy, lelkes rajongója vagyok többek között az NBA, NFL, UFC triónak. Videojátékok terén is otthonosan mozgok, nem ma kezdtem… Továbbá szeretek új éttermeket kipróbálni, és ha a futball is engedi, elmenni csavarogni a haverokkal. 

vekony_viktor_foto_vklahu.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | A Ferencváros elleni, 2–0-ra elvesztett kupameccs a legemlékezetesebb számomra. Utólag van bennem bőven hiányérzet, de minden percét próbáltam élvezni az első telt házas mérkőzésemnek és úgy gondolom, ez maradéktalanul teljesült is. (2022. szeptember 18-án a Magyar Kupa 3. fordulójában Csordás Csaba csapata Amer Gojak 46. percben szerzett góljával még a szünet előtt hátrányba került, és bár sokáig jól tartotta magát a BTC, a 87. percben Vécsei Bálint is bevette ifj. Szűcs Lajos hálóját, egyúttal kialakítva a végeredményt – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Ha egyet kellene kiemelnem a több száz közül… (nevet) Nos, akkor a Vasas Kubala Akadémia U17 színeiben szerzett találatomat mondanám a kaposvári Bene Ferenc Labdarúgó Akadémia ellen. Egy nagyon parázs mérkőzésen, 3–3-as állásnál a szögletkipattanót ívelték vissza nekem a társak a hosszúra, mindezt a 91. percben. A felém pattanó labdát nem erővel rúgtam el a kapus mellett, hanem belsővel átemeltem. Magamat is megleptem a megoldással, tízből kilencszer valószínűleg akkorát rúgtam volna bele, amekkorát tudok. (2018. május 18-án a II. osztályú U17-es bajnokság 28. fordulójában a hajrára maradtak az izgalmak: Albrecht Benedek korai góljára a piros-kékek a 75. és a 76. percben válaszoltak Bojtok Balázs és Kubó Gábor révén, csakhogy a 80. minutumban Palkovics Tamás egalizált, ám 2–2 után is tapintható volt a feszültség, lévén Balogh Dorián a 82. minutumban a Vasast juttatta előnyhöz, Albrecht Benedek a 89.-ben egyenlített, miközben a 91.-ben Vékony Viktor harmadszor is vezetéshez juttatta a házigazdát, Dombai Bálint pedig a 94. percben alakította ki az 5–3-as végeredményt – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen különösebb, az utóbbi időben azonban a bemelegítés előtt szoktam letakarítani a cipőmet, bár ezt betudhatjuk a korábban említett rossz szokásomnak is, ha szeretnénk. (nevet) | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsésnek mondhatom magam, mert nem volt még komoly sérülésem. Remélem, ez a jó szokásom megmarad a jövőben is. | Barát a futballban | A barátaim jó 90%-át a futballnak köszönhetően ismertem meg és a mai napig gyarapszik a számuk. A meccsek alatt nem én vagyok a legbarátságosabb, de a pályán kívül mindenkivel megtalálom a közös hangot. Rengeteg cimborám van, nem szerettem volna kiemelni senkit sem, de nem tudok elmenni szó nélkül a Sipos-testvérek, Zoltán (Haladás) és Gábor (Békéscsaba) mellett. Hódmezővásárhelyen együtt kezdtük a futballt az óvodában és a jó barátság azóta is tart. | Az öltözőben mellettem ül | Nincs könnyű dolgom Lencsés Bálint és Németh János között, de próbálom felvenni velük a kesztyűt… Rendkívül sokat filozofálunk az öltözőben, de hozzátenném, hogy az egész padsor nagyon erős! Komolyra fordítva a szót: az edzéseken kívül is gyakran összejárunk, úgyhogy tényleg jó a kapcsolat. | Cél a mostani szezonban | Tavasszal szeretnénk jobban rátapadni az élboly együtteseire, illetve pontokat rabolni tőlük. Személy szerint pedig a kapott gólok számát szeretném, ha a lehető legminimálisabbra tudnánk csökkenteni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Egy jogos sárga lap. (nevet) Természetesen azért dolgozom, hogy minél magasabb osztályban is tudjak bizonyítani, ennek érdekében pedig bármit képes vagyok feláldozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8718009642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása