PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Pacsuta Dóra (Kész-St. Mihály-Szeged)

Első felnőtt bajnoki góljára vár a másfél éve az ETO-tól igazolt futballista

2022. december 20. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Pacsuta Dóra, a női NB I-ben 12 forduló után 10 ponttal a tabella 10. helyén telelő újonc Kész-St. Mihály-Szeged játékosa.

pacsuta_dora_foto_etohu.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Öntözőkanna – nem tudom, mit gondoltam. | Kedvenc tantárgyam | Töri, gimiben angol. | Emlékezetes csínytevésem | Néha a tanári teakonyhából loptam kockacukrot. | Első futballélményem | Nem emlékszem pontosan, mikor lehetett az első, de arra igen, hogy kiskoromban rendszeresen fociztunk a családommal az udvarunkban. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Nyugalom. | Legrosszabb szokásom | Halogatom a dolgokat. | Étel, amit imádok | Borsófőzelék. | Film, amit többször láttam | Mamma Mia! | Zene, amit általában hallgatok | Hiperkarma – A kincsem meg én, Elefánt – Kösz. | Hobbim | Sorozatokat nézek. 

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Nem tudok egyet kiemelni, de még Győrben játszottam, és U19-ben a Kelen elleni meccsünk még emlékezetes volt, mert koronavírus-fertőzés után léptem újra pályára és három gólpasszal tudtam segíteni a csapatot, 4–1-re nyertünk. (2021. április 4-én a Leány U19 Kiemelt csoport 20. fordulójában a triplázó Nagy Kitti vezérletével és Plóner Szandra góljával 3–0-s félidő után győzött az ETO, a fővárosiak szépítő találata Herczik Dorina nevéhez fűződött – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az Astra elleni utolsó előtti perces gólom, amivel 3–2-re tudtunk nyerni. (2017. április 29-én a Leány U18 Kiemelt csoport 17. fordulójának fővárosi meccsén kétszer is vezetett az ETO FC Győr Bódai Viktória és Erdész Fanni révén, ám előbb Nádudvari Anna, majd Krascsenics Csilla egalizált, aztán a véghajrában érkezett Pacsuta Dóra, akinek a találata eldöntötte a három pont sorsát – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Zenét hallgatok. | Sérülés, amit elfelejtenék | Egy fontos meccs első félidejében részlegesen elszakadt a bokaszalagom. | Barát a futballban | Csizi Fanni és a legközelebbi barátaim közül egyet kivéve a foci által ismertem meg. | Az öltözőben mellettem ül | Lovászi Zsuzsanna, Farkas Nina Réka. | Cél a mostani szezonban | Minél jobb helyezést elérni a csapattal. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Gól a felnőtt bajnokságban.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6618007190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása