PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Kiszely Dominik (Szekszárdi UFC)

Bár négy és fél esztendeje a végeredmény szempontjából létfontosságú 11-est harcolt ki a Real Madrid ellen, minél több találattal és gólpasszal segítené a tolnai csapatot a Pécsről induló, ám a Puskás Akadémián pallérozódó támadó

2022. december 19. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Kiszely Dominik, az NB III Közép-csoportjában 20 forduló után 27 ponttal a tabella 8. helyén telelő Szekszárdi UFC játékosa.

kiszely_dominik-200x200.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Pöttyös bögre. | Kedvenc tantárgyam | Egyértelműen a testnevelés, de a matekkal és a történelemmel is jó viszonyt ápoltam. | Emlékezetes csínytevésem | Még óvodában be kellett menni az udvarról ebédelni, de én még úgy éreztem, hogy nem játszottam ki magamat, ezért az egyik barátommal elbújtunk egy kis házban, hogy ameddig a többiek esznek, mi játszhassunk. | Első futballélményem | Hat-hétéves lehettem, amikor egy NB I-es meccsen, Pécsen kísérhettem be a játékosokat a pályára. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Segítőkész és határozott vagyok. | Legrosszabb szokásom | Ha jól megy valami megelégszek azzal és nem akarok több lenni. | Étel, amit imádok | Pizza. | Film, amit többször láttam | A Wall Street farkasa. | Zene, amit általában hallgatok | Sok Draket, Travis Scottot hallgatok, de a magyar előadókat is figyelemmel követem. | Hobbim | Alvás, zenehallgatás, fifázás. 

kiszely_dominik_kozarmislenyfchu.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | U19-ben a Puskás Akadémiával volt szerencsém a Real Madrid ellen játszani a valdebebasi edzőközpontjukban, ahol 1–0-s sikert értünk el. Én harcoltam ki a büntetőt, amivel nyerni tudtunk. (A világhírű spanyol válogatott támadó, a madridi ikon, Raúl által felkészített U19-es gárda elleni találkozóra 2019. március 5-én került sor, amelynek összefoglalója a lenti videóban tekinthető meg, az ominózus akció 0:57-től – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Talán az első NB III-as gólomat tudnám mondani, azzal sikerült megnyernünk a meccset a Sárvár ellen. (2019. április 14-én az NB III Nyugati csoport 23. fordulójában fordulatos meccset vívott egymással a házigazda Puskás Akadémia II. és a Sárvár: Kovács Tamás góljával a vendéglátó került előnybe, de az 50. percre Maráczi József és Skriba Máté is betalált Ásványi Balázs hálójába, azaz fordított a látogató, majd Mim Gergely alig egy óra játék után egalizált, míg a 3–2-es végeredményt a 75. minutumban Kiszely Dominik állította be – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | A bal lábamra húzom fel először a zoknit és a cipőt, de ez már inkább rutinná vált a hétköznapokon is. | Sérülés, amit elfelejtenék | Combfeszítőizom-szakadás, három-négy hónapot kellett kihagynom. | Barát a futballban | Somogyi Máté – Kozármisleny FC. | Az öltözőben mellettem ül | Füredi Patrik. | Cél a mostani szezonban | Az első öt hely egyikén végezni a csapatommal és minél több góllal, illetve gólpasszal tudjam segíteni a társakat. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Magasabb osztályban kipróbálni magamat, de ami késik, nem múlik.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2618005614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása