PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: HETESI PATRIK, a Teskánd labdarúgója

„Két esztendőn belül szeretném magam kipróbálni egy osztállyal feljebb”

2022. november 15. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Hetesi Patrik, az NB III Nyugati csoportjában a 17. forduló után 15 ponttal a 17. helyen álló újonc Technoroll Teskánd KSE labdarúgója.

hetesi_patrik_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Az általános iskolai szünetekben szinte mindenki focizott, én is ott szerettem bele. A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A tavalyi bajnoki cím, valamint a Szeged elleni két győztes osztályozó mérkőzés talán az eddigi legnagyobb élményem. (2022. június 5-én a Szegedi VSE otthonában úgy nyert a Teskánd 4–3-ra, hogy az első félidő végén még az SZVSE vezetett 1–0-ra, míg a június 11-én lejátszott visszavágón éppen fordított volt a helyzet, a házigazda 0–1-ről fordítva aratott 2–1-es diadalt úgy, hogy a két összecsapáson Hetesi Patrik csapattársa, Pergel Bence összesen négy találatig jutott – a szerző) Akit a sportágon belül nagyra tartok: Andrés Iniesta volt a példaképem. Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nehéz lenne bárkit kiemelni, szerencsére több játékossal is nagyon jó a kapcsolatom. Szezonbeli emlékezetes esemény: A Kaposvár elleni két gólom, azok közül is a második, amikor a felezőnél szereztem labdát, egyet toltam és átemeltem a kint álló kapus felett. (2022. augusztus 14-én, az NB III Nyugati csoport 3. fordulójában Hetesi Patrik a 20. és a 30. percben is bevette Ipacs Péter kapuját, a házigazda Rákóczi részéről a 76. minutumban Pintér Norbert talált Pergel Dávid hálójába, egyúttal kialakítva az 1–2-es végeredményt – a szerző) Célkitűzés a jelenlegi évadra: Jelenleg a bennmaradás az első számú célunk, de én személy szerint szeretném, ha inkább a középmezőnyhöz tartoznánk. Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Két esztendőn belül szeretném magam kipróbálni egy osztállyal feljebb. Ha sikerülne, elégedett lennék. Amelyik sportot még kedvelem: Kézilabda, de csak nézni. Amit eddig még nem tudtak rólam: A hamburger a kedvenc ételem.

hetesi_patrik.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4617978748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása