PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Juhász András (Ceglédi Vasutas)

A kiesés elkerülése mellett van, amiért küzdhet a CVSE korábbi utánpótlás-válogatottja: „Szeretnék minden meccsen kezdőként pályára lépni és minél több találathoz hozzásegíteni a csapatot gólokkal, gólpasszokkal”

2022. november 13. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Juhász András, az NB III Közép-csoportjában 17 forduló után 15 ponttal a tabella 14. helyén álló Ceglédi Vasutas SE korábbi utánpótlás-válogatott játékosa.

juhasz_andras_uj_valogatott.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Rakéta. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés, biológia. | Emlékezetes csínytevésem | Kiskoromban fociztam az udvaron és lerúgtam anyukám virágait, amit a szélre fogtam. | Első futballélményem | Az első focitornám. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Türelmes vagyok. | Legrosszabb szokásom | Nem mindig fogadom el a kritikákat. | Étel, amit imádok | Olasz konyha, tészták és gyros jöhet bármilyen mennyiségben. | Film, amit többször láttam | Gól 1-2., Úriemberek. | Zene, amit általában hallgatok | Változó, szívesen hallgatok magyar és külföldi zenéket. | Hobbim | Fifa. 

juhasz_andras_uj.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Egy U17-es Cegléd–Jászberény mérkőzés, amelyen 4–3-ra nyertünk, rúgtam három gólt és adtam egy gólpasszt. (Csaknem napra pontosan négy éve, 2018. november 17-én a Zsengellér Gyula Sporttelepen 2–3-as félidő után, amúgy 1–3-ról fordított és szerzett három pontot a CVSE úgy, hogy Juhász András a 23., a 44. és a 81. percben talált a hálóba – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Egy U14-es meccsen a Gyöngyös ellen a kapus kint állt és olyan 40 méterről, bal lábbal beíveltem a labdát a kapuba. (2017. május 13-án a házigazda CVSE úgy nyert 2–0-s félidő után 4–0-ra, hogy Juhász András csapata harmadik találatát szerezte a 62. percben, majd öt minutummal később a vendéggárda kapust is cserélt, Tóth Bálintot Sinka Barnabás váltotta – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Mindig jobb lábbal lépek fel a pályára. | Sérülés, amit elfelejtenék | 2021 elején volt egy meniszkusz sérülésem, ami miatt elég sokáig nem léphettem pályára. | Barát a futballban | Szerencsére szereztem barátokat a foci által, de nem emelnék ki csak egyet. | Az öltözőben mellettem ül | Ványi Zsombor és Kovács Kolos, nagyon jó viszonyban vagyunk egymással. | Cél a mostani szezonban | Csapatszinten az, hogy minél előbb végezzünk a bajnokságban és elkerüljük a kiesést, egyénileg pedig szeretnék minden meccsen kezdőként pályára lépni és minél több találathoz hozzásegíteni a csapatot gólokkal, gólpasszokkal. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | A múltból az U17-es válogatottal bejutottunk az elitkörbe, sikerült bekerülnöm a keretbe, de a Covid miatt ez elmaradt, illetve a felnőtt csapatban tétmeccsen gólt szerezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2817977942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása