PONYVALEGÉNY

„Már kiabáltam ki az edzőnknek, hogy mondja meg, kit állítsanak ki, mert ezek szerint így megy ez…”

Megyei futballburleszk, avagy egy piros lap története

2022. október 11. - Horváth M. Attila

football_general.jpgfociakobon_ponyvalegeny_leadhez.pngMAGYARORSZÁG » Hogy a magyar futball tele van kacagtató, mégis siralmas történettel, azt az alábbi sztori hűen igazolja.

A közelmúltban megtörtént és egy megyei bajnokságban szereplő labdarúgó által elmondott esetet honlapunk az alábbiakban közreadja (csapat)nevek említése nélkül – nem a nyilatkozó futballista kérte, mi látjuk így jónak a sérelmet elszenvedő társulat és a játékos érdekében. 

piros_lap.jpgVolt egy eladott labda, aki eladta, utána futott, de addigra voltak az ellenfél játékosa körül már ketten-hárman. Aki eladta, utolérte és kicsit meglökte. A bíró nem is fújta volna be, de a partjelző jelez. Kiment, jön vissza, azt mondja, utolsó emberként szabálytalanság, akkor viszont kiállítás. És itt jön a sztori lényege: a játékvezető úgy folytatta, hogy jöjjön ide az, aki szabálytalankodott. És én, mint csapatkapitány folytattam vele a beszélgetést, mi az, hogy jöjjön ide, aki...? Kérdeztem tőle, hogy ki volt az? Azt mondja, nem tudja, hogy ki volt, de valakit ki kell állítania. És akkor ment a hercehurca, hogy mi legyen, ki legyen. Én már kiabáltam ki az edzőnknek, hogy mondja meg, kit állítsanak ki, mert ezek szerint így megy ez. Felmutatta a Ferinek, mire ő azt mondta, nem én voltam. Erre felmutatta nekem, mondom neki, na ne hülyéskedj, a közelében nem voltam! Erre nem tudott már mást, felmutatta a végül kiállított csapattársamnak, aki szintén nem járt a közelében, de már nem tudott mit tenni. Aki meg szabálytalankodott hátul, az meghúzta magát. Korábban ön kérdezte, hogy mi volt az, ami kimaradt a pályafutásomból – hát, ilyen biztosan nem volt még eddig...

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5917951566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása