PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Szennai Tímea (Astra HFC)

Az NB I-es gól még hiányzik a védő repertoárjából, aki úgy van vele, a mostani szezonban mutassa meg a csapat, hogy jobb, mint az előző évadbeli

2022. augusztus 28. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Szennai Tímea, a Női NB I 3. fordulója után 2 ponttal a tabella 9. helyén álló Astra-Activtek HFC-Üllő labdarúgója.

szennaitimea_foto_astrahfccom.pngKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Házikó. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés, matek. | Emlékezetes csínytevésem | Nem igazán voltam az a csínytevős gyerek, de sokat késtem és esetenként beszálltam a tanárokhoz a liftbe és befutottam előttük a terembe, hogy ne tudják beírni a késést. | Első futballélményem | Apukám futballrajongó volt már kiskoromban is és idővel kialakult közös programként a meccsnézés, később a meccsre járás és így egyre jobban vonzott ez a sport. Szerencsére a szomszéd gyerekek is az utcában nagy lelkesedéssel jöttek ki focizni, rugdosni. Itt éreztem azt, hogy én ezt élvezem és nem csak nézni szeretném. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Támogató személyiségnek tartom magam. | Legrosszabb szokásom | Könnyen és hamar felidegesítem magam, főleg a pályán. | Étel, amit imádok | Sült bacon tükörtojással, ezt a nap huszonnégy órájában tudnám enni. | Film, amit többször láttam | Hogy őszinte legyek, nem tudnám felsorolni, hogy mennyi filmet néztem meg többször, akár háromszor-négyszer is. De amiket bármikor meg tudnék nézni, azok a Marvel filmek. | Zene, amit általában hallgatok | Ez általában a hangulatomtól függ, pár kivételével az összes zenei stílust szeretem és vegyesen hallgatok mindent, éppen amire szükségem van. | Hobbim | Rajzolni szoktam. 

szennai_timea_astra.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | – | Gólom, amire szívesen emlékszem | U19-ben játszottam, szintén az Astrában a Szeged ellen itthon, 4–4 volt az állás. A hosszabbításban, a 91. percben az ellenfél térfelén kaptunk egy szabadrúgást a baloldalról, a vonal mellől, a kaputól körülbelül huszonöt-harminc méterre. Engem állítottak oda, mert nagyot tudok rúgni és ezeket általában én íveltem be. Úgy voltam vele, hogy csak belerúgok egy jó nagyot és érkezzenek a többiek, de sikerült becsavarnom a rövid felső sarokba és ezzel megnyertük a meccset 5–4-re. Annyira meglepődtem, hogy a gól pillanatában konkrétan lehuppantam a földre és csak azt éreztem, hogy mindenki rohan felém. (2020. október 13-án a Leány U19 Kiemelt csoport 7. fordulójában az Astra úgy nyert 5–4-re, hogy a szegediek már 3–0-ra, illetve 4–1-re is vezettek – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nem is rituálénak, inkább babonának nevezném. Van egy kis plüssállat, amit mindig a táskámban hordok a meccsekre. | Sérülés, amit elfelejtenék | Nem felejteném el egyiket sem szívesen. Szerencsésnek mondhatom magam, mert nem volt sok komoly sérülésem eddig, de mindegyikből tanultam valamit az idők során. | Barát a futballban | A kishúgom, aki szintén az Astra játékosa. | Az öltözőben mellettem ül | Erdész Fanni és Véninger Tünde. | Cél a mostani szezonban | Én azt tartom fontosnak ebben a szezonban, hogy megmutathassuk, jobbak vagyunk az előző évadban játszó Astránál, hogy egyénileg és csapatként is fejlődtünk. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Nincsenek nagy céljaim, csak élvezem, amikor játszom, így azt mondanám, hogy az NB I-ben gólt szerezni. Mivel védő a posztom, így nem egyszerű, de mindenképp rajta leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2517918523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása