PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Véninger Tünde (Astra HFC)

A 2011-es térdműtétjét szívesen elfelejtené a Süni becenévre hallgató futballista, akinek a pályafutásából már csak a válogatottság hiányzik

2022. július 01. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Véninger Tünde, a 2021/2022-es szezonban a Női NB I-ben 21 forduló után 15 ponttal a tabella 7. helyén végző Astra HFC játékosa.

veninger_tunde_archiv.jpgA futballt gyerekkoromban szerettem meg, mikor a bátyám vitt magával a haverokhoz focizni – még ha ő nem is mindig volt boldog, hogy megyek vele. A Pilinszky János Általános Iskolában kezdtem a tanulmányaimat Balatonkenesén, és itt kezdtem el a futballt is a fiúk között, a SOÓS-HEGY SE csapatában. Ebben az időszakban három edzőm volt, akik mindenben támogattak: Cseh Károly, Tombor István, Hanák István. Tizennégy évesen igazoltam az NB II-be a Gizella Veszprém SE csapatába, és középiskolai tanulmányaimat is Veszprémben kezdtem el az Ipari Szakközépiskola és Gimnáziumban. A Veszprémben eltöltött hét év alatt a legtöbbet köszönhetek Laki Zoltán edzőmnek és Borbély Csilla akkori csapattársamnak. Ezek után felköltöztem Budapestre és megkezdtem tanulmányaimat a Petrik Lajos Két Tanítási Nyelvű Technikumban. Ekkor átigazoltam a Metis NFC együtteséhez, ahol nagyon sok barátot szereztem. Ezután próbáltam a pályafutásomban magasabb szintre törni, a 1. FC Femina 93 SE, majd a Honvéd FC csapataiban. A 2017/2018-as szezont már az Astra HFC-ben kezdtem meg, ahol jelenleg is játszom.

VÉNINGER TÜNDE  a kezdetekről és napjainkról

veninger_tunde_foto_balatonkenesehu.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Szívecske. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés, kémia. | Emlékezetes csínytevésem | Nincs ilyen. | Első futballélményem | Kiskoromban, amikor fiúkkal fociztam és tudtam köztük gólokat rúgni. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartó, segítőkész. | Legrosszabb szokásom | Teregetésnél nem párosítom a zoknikat. (mosolyog) | Étel, amit imádok | Hortobágyi palacsinta. | Film, amit többször láttam | Harry Potter, Marvel filmek. | Zene, amit általában hallgatok | Nem vagyok nagy zenés, leginkább pop számokat hallgatok. | Hobbim | Kerékpározás, túrázás. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | 2020.08.29., FTC–Astra 3–3. (A bajnokság 3. fordulójában lejátszott találkozón Rácz Zsófia szerzett vezetést a látogatónak, és bár Vágó Fanny duplájával és Czellér Dorottya góljával a házigazda 3–1-re fordított, a hajrá a vendégcsapatnak sikerült jobban, köszönhetően Sipos Lilla és Vicsek Nóra találatának – a szerző) | Karrierem legemlékeztetesebb meccse | 2021.05.05., Magyar Kupa-döntő. (Az Astra–FTC találkozón némi meglepetésre az esélytelenebbnek titulált társulat került előnybe már a 2. percben Inna Zlidnis öngóljával, ám a folytatásban szép lassan kidomborodott a felek közötti különbség, így a Ferencváros sorrendben Fenyvesi Evelin, Melisa Hasanbegovic, Sipos Lilla /öngól/, Elizabeth Brendon és Vágó Fanny találatával 5–1-es sikert aratott – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | 2018.11.03., Astra–MTK 1–0. Az én gólommal nyertünk egy jó csapat ellen. (A találat megtekinthető a lenti videóban 3:18-tól – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs ilyenem. | Sérülés, amit elfelejtenék | 2011-ben a térdműtétem. | Barát a futballban | Borbély Csilla, Farkas Katalin Kitti. | Az öltözőben mellettem ül | Farkas Katalin Kitti vagy Szakonyi Emese. | Cél a mostani szezonban | Hogy gólokat szerezzek a bajnokság során.. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Válogatottság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8517873187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása