PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: RAPALI MÁRK, a Fehérvárcsurgó labdarúgója

Akinek Lyon örök élmény marad: „Azt szeretem, ha minél erősebb az ellenfél, mert az belőlem is jobb teljesítményt hoz ki”

2022. augusztus 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Rapali Márk, a Fejér megyei II. osztály, Északi csoportjának 2021/2022-es szezonjában 26 ponttal a tabella 11. helyén végző Fehérvárcsurgó SE labdarúgókapusa.

rapalimark.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Amikor kisgyerekként a jégkorong után váltani szerettem volna a labdarúgásra, a Videoton akkori korosztályos csapata pont kapust keresett, így örömmel csatlakoztam hozzájuk, majd töltöttem el összesen hét évet a Vidiben. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Minden szépségével és nehézségével együtt szeretem. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Soha ne add fel!” 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Meccsnapokon otthon ugyanazt a négy-öt zenét hallgatom, ami megfelelően felpörget, kezdés előtt pedig két kézzel érintem a felső lécet. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Konkrétan ilyen játékos és csapat nincs, sőt, azt szeretem, ha minél erősebb az ellenfél, mert az belőlem is jobb teljesítményt hoz ki. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Szerencsére egyénileg volt sok jól sikerült mérkőzésem, de talán a Bakonycsernye elleni 2–2-vel zárult rangadót mondanám, amelyen a két kapott gól ellenére volt négy-öt nagyobb védésem, köztük egy büntető hárítása is, amivel úgy érzem, sikerült hozzátennem nekem is a csapat pontszerzéséhez egy nehéz ellenféllel szemben. (2022. május 7-én a bajnokság 23. fordulójában Bakonycsernyén 0–0-s félidő után Varga László 50. minutumban szerzett góljával még a Fehérvárcsurgó vezetett, ám Csányi Roland egy percen belül egyenlített, mi több, negyedórával a vége előtt Sarkament Ádámnak köszönhetően már a házigazdánál volt az előny, de a 89. minutumban Guti Gergely kialakította a 2–2-es végeredményt – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Erre nem konkrétan egy találkozót mondanék, hanem inkább azt, hogy volt szerencsém a Lyon régi stadionjában, a Stade de Gerlandban is játszani rengeteg néző előtt egy nemzetközi utánpótlástornán, ahol minden meccs örök élmény maradt. 

fehervarcsurgo_foto_andocsigabor.jpg

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A 2017/18-as szezonban volt Pusztavámon, hogy a 94. percben egy előreívelt labdára kimozdultam, de a pálya egyenetlensége miatt elpattant mellettem és a támadó kiegyenlített... (2018. április 15-én a pontvadászat 23. játéknapján a Pusztavám otthonában a 48. percben Andocsi Gábor által elért találattal a Fehérvárcsurgó vezetett, ám a 94. minutumban érkezett Bedő Mózes, aki kialakította az 1–1-es végeredményt – a szerző) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | – 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Nem tudok kiemelni egy személyt, mert pont ezért szeretek ebben a társaságban játszani, mert mindenki jóban van mindenkivel és kiváló a csapatszellem. Örülök, hogy ennek a gárdának a tagja lehetek. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Csak a labdarúgás világából tudok nevet mondani. Igaz, hogy már nem aktív, de rám Iker Casillas volt a legnagyobb hatással. A jelenleg aktív kapusok közül pedig Thibaut Courtois teljesítménye nyűgöz le leginkább.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1117903919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása