PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: ANCSIN GÁBOR, a Tatabánya kézilabdázója

Ki hitte volna? A rongyosra nézett Fotex-Veszprém Barcelona elleni Bajnokok Ligája-döntőjének felvétele indította el a sportág útján a nemzeti csapat jobbátlövőjét

2022. július 08. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Ancsin Gábor, a férfi kézilabda NB I-ben szereplő, a 2021/2022-es évadban 32 ponttal az 5. helyen végző Grundfos Tatabánya KC válogatott jobbátlövője.

ancsin_gabor_tatabanya.png• Amiért beleszerettem a sportágamba: Igazából szerelem volt első látásra. Azt hiszem, kilencéves lehettem, amikor a tévében láttam egy Fotex-Veszprém–Barcelona Bajnokok Ligája-mérkőzést, ami fel is lett véve kazettára. Nekem annyira megtetszett, hogy rongyosra néztem azt a kazit.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A 2014-es EHF Kupa-győzelmünk a Szegeddel és a 2017-es Bajnokok Ligája-bronz a Veszprémmel.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Akit a legjobban becsülök, és sokat köszönhetek neki, az Zubai Szabolcs.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Szerencsére nagyon sok barátra tettem szert a kézilabdának köszönhetően, de akivel talán a legjobb viszonyban vagyok, az Győri Mátyás és Zdolik Bence.

Szezonbeli emlékezetes esemény: A hazai rendezésű Európa-bajnokság. Sajnos nagyon nem úgy sikerült, ahogy szerettük volna, de örök élmény marad 22 ezer magyar előtt pályára lépni.

ancsin_gabor_akcio.jpg

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Vége van a szezonunknak.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Olimpián részt venni.

Amelyik sportot még kedvelem: Darts, Forma-1, boksz.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Ha tehetem, minden Forma-1-es futamot megnézek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3717878125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása