PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Várkonyi Bence (MTK Budapest)

Védővágyak kék-fehérben: „Minél többet játszani és visszajutni az első osztályba”

2022. június 22. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Várkonyi Bence, az NB I-ben 33 forduló után 36 ponttal a tabella 11. helyén végző, a 2022/2023-as szezonnak az NB II-ben nekivágó MTK Budapest utánpótlás-válogatott játékosa.

varkonyi_bence_foto_mtkbudapesthu.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Hóember. | Kedvenc tantárgyam | Matematika. | Emlékezetes csínytevésem | Sokszor kiakasztottam a szüleimet. | Első futballélményem | A testvérem edzéseire és meccseire jártam ki. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Mindig mosolygok és vidám vagyok. | Legrosszabb szokásom | Reggelente, amíg nem teljesen kelek fel, nehéz hozzám szólni. | Étel, amit imádok | Tésztafélék. | Film, amit többször láttam | Inkább sorozatokat szoktam nézni. | Zene, amit általában hallgatok | Nincs kedvencem, mindenbe belehallgatok. | Hobbim | Régen az úszás, most meg csak a barátaimmal csinálni valamit. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Amikor az NB I-ben debütáltam az Újpest ellen vagy az ifjúsági Bajnokok Ligájában a Genk ellen. (Az előbbire 2021. december 5-én, az élvonal 15. fordulójában került sor, a hazai környezetben 2–1-es sikert arató MTK Budapest bemutatkozója, Várkonyi Bence a 34. percben váltotta James Weirt – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | – | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs, nem nagyon hiszek ezekben, általában nyugodt vagyok. | Sérülés, amit elfelejtenék | U16-ban a kéztörésemet. | Barát a futballban | Sok jó barátot szereztem innen. | Az öltözőben mellettem ül | – | Cél a mostani szezonban | Minél többet játszani és visszajutni az első osztályba. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Szeretnék minél tovább eljutni és magasabb szinten játszani.

varkonyi_bence_akcio.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr517863853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása