PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Bodor Renáta (Újpest)

„Feljutottunk az NB I-be, ami nekem egy álmom volt, amióta elkezdtem focizni”

2022. június 20. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Bodor Renáta, a Női NB II, Keleti csoportjában 24 mérkőzés után 58 ponttal a tabella 2. helyén végző, a 2022/2023-as szezonban a Női NB I-be visszatérő Újpest FC játékosa.

bodor_renata_foto_mihaly_tamas.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Nap. | Kedvenc tantárgyam | A testnevelés volt. | Emlékezetes csínytevésem | Az udvaron kint játszottam és fociztam, véletlenül betörtem az ablakot, amit persze a testvéremre fogtam. | Első futballélményem | Lent a focipályán a fiúkkal focizni. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartó vagyok. | Legrosszabb szokásom | Makacs vagyok. | Étel, amit imádok | Carbonara sok sajttal. | Film, amit többször láttam | Női szervek. | Zene, amit általában hallgatok | Leginkább magyar előadókat, meghallgatok mindenféle stílust. | Hobbim | Kerékpározás. 

bodor_renata_akcio.jpg

bodor_renata.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Nagyon sok volt, de egyet ki tudok emelni, ami 2021. március 14-én történt, a Gyula elleni idegenbeli mérkőzés. Az én gólommal megnyertük a találkozót és megszakítottunk egy rossz sorozatot. A csapattársaim szemébe nézve láttam a tüzet, az akarást, hogy sok hiányzó mellett egy nagyon jó, illetve küzdelmes párharcot vívtunk és jöttünk le boldogan győztesen. Akkoriban még a Nyírség NSC színeiben játszottam és ezen a meccsen léptem túl a századik NB II-es mérkőzésemet. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Amikor az új csapatomban megszereztem az első találatomat. Számomra azért is emlékezetes, mert aznap volt a születésnapom, és ami a legboldogabbá tett, hogy az újpesti színekben elért első találatomat a helyszínen a családom is láthatta. (2022. március 5-én a bajnokság 19. fordulójában az egykori társulat, a Nyírség NSC vendége volt a lila-fehér gárda, amely úgy nyert 4–1-re, hogy a 28. percben a találkozót végigjátszó Bodor Renáta alakította 0–2-re az eredményt – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Keksz, banán és csoki. | Sérülés, amit elfelejtenék | Számos sérülésem volt már, de amit elfelejtenék, egy Szolnok elleni bajnoki mérkőzésen történt, amelyen eltört a kulcscsontom és agyrázkódást szenvedtem. Egy szöglet utáni beadásból a levegőben felugrottam és a kapus két ököllel a fejemet találta el, én pedig olyan szerencsétlenül érkeztem a földre, hogy megtörtént a baj. | Barát a futballban | A focinak köszönhetően nagyon sok barátot szereztem. | Az öltözőben mellettem ül | Pap Petra. | Cél a mostani szezonban | Mostani csapatommal, az Újpest FC-vel az NB I-ben a lehető legjobb helyezést elérni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Egy szó, teljesült az idei szezonban az Újpest női csapatával feljutottunk az NB I-be, ami nekem egy álmom volt, amióta elkezdtem focizni.

ujpest_csapat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5317862889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása