PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Meiszter Márk (Dunavarsány)

„Már a következő évadra koncentrálok, főleg úgy, hogy az előző nem igazán sikerült, legalábbis ahogy azt terveztem”

2022. június 09. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Meiszter Márk, a Pest megyei I. osztályban 30 forduló után 52 ponttal a tabella 5. helyén végző Fémalk-Dunavarsány játékosa.

meiszter_mark.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Dobókocka. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Volt pár belőle, de egyet nem tudnék kiemelni. | Első futballélményem | Még gyerekkoromban itt járt nálunk a Manchester United és találkozhattam olyan nagy sztárokkal, mint Cristiano Ronaldo, Edwin Van der Sar és Sir Alex Ferguson, de nem volt nálam semmi, amin aláírást kérhettem volna, így a pulcsimat vettem le és arra kaptam a szignókat. (nevet) 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartás. | Legrosszabb szokásom | Makacsság. | Étel, amit imádok | Rengeteg van, imádok enni, hála az égnek, ez nem látszik. (nevet) | Film, amit többször láttam | Pain and Gain, Borat, A góré. | Zene, amit általában hallgatok | Mindenevő vagyok. | Hobbim | – 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Még utánpótlásban a Vasas színeiben vertük meg a Milant a csapat által szervezett torna döntőjében. | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Debrecennek lőttem körülbelül 30 méterről egy szabadrúgás gólt, de ami a lényeg, hogy a nagypapám kint volt és látta. (mosolyog) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs különösebb. | Sérülés, amit elfelejtenék | Volt mostanában sajnos két bokaszalag-szakadásom, ezeket szívesen kihagytam volna. (nevet) | Barát a futballban | Gyerekkori barátom Szmola Dániel. (A két labdarúgó május utolsó szombatján, a Pest megyei I. osztály 30. fordulójában „hivatalosan” is találkozhatott egymással, ugyanis az utolsó körben Taksony–Dunavarsány összecsapásra került sor, amely úgy végződött 1–1-re, hogy a 71. minutumban Borsos Gábor szerzett vezetést a Meiszter Márkot mindvégig a soraiban tudó látogatónak, ám a végeredményt a házigazda részéről – amelynek színeiben Szmola Dániel a 81. percig a pályán volt – Bata Csongor alakította ki a 90. percben – a szerző) | Az öltözőben mellettem ül | Kovács Tomi kapusunk. | Cél a mostani szezonban | Én már a következő évadra koncentrálok, főleg úgy, hogy az előző nem igazán sikerült, legalábbis ahogy azt terveztem, de a legfőbb célom, hogy minél többet tudjak játszani és elkerüljenek a sérülések, akkor nagy baj nem lehet. (mosolyog) | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Talán egy rossz döntés miatt nem sikerült magasabb osztályban játszanom, de lehet, hogy így kellett lennie, ezt nem tudom, utólag már könnyű okosnak lenni. (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4917852075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása