PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: DOLLÁK TAMARA, az UTE szabadfogású birkózója

„Az ősszel vár még rám a világbajnokság, motivált vagyok és készülök, de nem szeretnék nagyot mondani, meglátjuk, mi lesz”

2022. június 08. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Dollák Tamara, az UTE 57 kilogrammos Európa-bajnoki bronzérmes szabadfogású birkózója. 

dollak_tamara_birkozas.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: A bátyám birkózott, így hatéves koromban én is lekeveredtem a szőnyegre. Megfogott az egész légkör, a társaság, a mozgás, a versenyek. Nagyon élveztem, büntetni lehetett azzal, ha valamiért nem mehettem edzésre.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A 2018-as világbajnokság. Még nagyon fiatal voltam, tét nélkül birkózhattam, ráadásul hazai közönség előtt. Megismételhetetlen élmény marad az első felnőtt világversenyem.

dollaktamara_akcio.jpg

dollak_tamara_gyozelem_1.jpegAkit a sportágon belül nagyra tartok: Helen Maroulis a kedvenc birkózóm.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Szinte az összes barátomat a birkózásnak köszönhetem.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Az idei Európa-bajnokság, hazai közönség előtt mindig más birkózni. Kint voltak a barátaim és a családom is, nagyon élveztem az egész versenyt. Az meg már csak hab a tortán, hogy a bronzérmet is sikerült hazavinni.

dollak_tamara_bronzerem.jpgCélkitűzés a jelenlegi évadra: Az ősszel vár még rám a világbajnokság, motivált vagyok és készülök, de nem szeretnék nagyot mondani, meglátjuk, mi lesz.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Egyértelműen a 2024-es párizsi olimpiára való kijutás van a szemem előtt.

Amelyik sportot még kedvelem: Nagyon szeretem az úszást. Gyerekkoromban számtalanszor láttam az Egerszegi Krisztináról szóló filmet.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Bárhol, bármikor, bármennyit képes vagyok aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6917851947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása