PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Orosházi Bence (Zsámbék)

„Volt egy nagyon hosszú kihagyásom a hátam miatt, néhány orvos azt mondta, hogy nem sportolhatok többet, de szerencsére máshogy alakult”

2022. június 08. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Orosházi Bence, a Komárom-Esztergom megyei I. osztályban 82 ponttal a tabella 1. helyén végző Zsámbéki SK játékosa.

oroshazi_bence_zsambek_1.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Fenyőfa. | Kedvenc tantárgyam | Történelem, illetve a testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Nem igazán emlékszem óriási csínytevésre. | Első futballélményem | Egészen kisgyermekkoromtól kezdve kint voltam a nagyszüleimmel apukám meccsein, ez egy családi program volt hétvégente. Ennek köszönhetően szerettem bele a labdarúgásba. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartó vagyok és pozitív, legyen szó bármiről az életben. | Legrosszabb szokásom | Elég sokszor előfordul, hogy az utolsó pillanatra hagyok mindent. | Étel, amit imádok | Lazac salátával és rizzsel. | Film, amit többször láttam | Életrevalók. | Zene, amit általában hallgatok | Zenei téren mindenevő vagyok, de leginkább rap, R&B, illetve techno. | Hobbim | Szeretek olvasni, illetve barátokkal videojátékozni. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Számos olyan meccs van, ami emlékezetes számomra valami miatt, de kiemelni egyiket sem tudom. A győzelmet helyezem előtérbe. | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Magyar Kupában gólt szereztem a Nyíregyháza csapata ellen. (2019. október 30-án az MK-sorozat 7. fordulójában a III. Kerületi TVE a többek között Kártik Bálintot, Talabér Attilát, Szekszárdi Tamást kezdőként, míg Sinanovic Sinant és Hornyák Marcellt csereként bevető Nyíregyháza Spartacust úgy győzte le 3–0-s félidőt követően 5–0-ra, hogy a végeredményt a 87. percben a három minutummal korábban Borvető Áront váltó Orosházi Bence állította be – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | A meccs előtti nap mindig ugyanazt az ételt eszem és mindig ugyanabban a zokniban megyek mérkőzésre. | Sérülés, amit elfelejtenék | Utánpótláskoromban volt egy nagyon hosszú kihagyásom a hátam miatt, néhány orvos azt mondta, hogy nem sportolhatok többet, de szerencsére máshogy alakult. Nagyon sok munka volt felépíteni magamat. | Barát a futballban | Sok barátot szereztem a futballnak köszönhetően, de két játékost kiemelnék: Kemenes Botond és Lőrinczy Szilárd. | Az öltözőben mellettem ül | Tugyi Dávid és Sugár Soma. A legjobb hely az öltözőben. | Cél a mostani szezonban | Nem volt kimondva, de a bajnokság megnyerése mindenképp ott lebegett a szemünk előtt, amit sikeresen véghez is vitt a csapat. Az NB III-ba való feljutás pedig az osztályozókon múlik. (Június 5-én, vasárnap este a PTE PEAC otthonában 0–0-s félidőt követően Makai Márk duplájával 2–0-s vereséget szenvedett a Zsámbék, a vélhetően több száz hazai szurkoló előtt sorra kerülő visszavágóra június 12-én, vasárnap 17:00-kor kerül sor – a szerző) | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB II-es, illetve NB I-es csapatban szerepelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3917850803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása