PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Fazekas Máté (Tokaj)

Nem elég az eddig 104 gólt kapó Mezőzombor otthonában aratott diadal a TFC bajnoki címéhez, hiszen ha az éllovas Erdőhorváti idegenben pontot szerez a 7. helyezett Pácin SE ellen, övé az aranyérem

2022. június 07. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Fazekas Máté, a Borsod-Abaúj Zemplén megyei II. osztály, Keleti csoportjában a 29. forduló után, azaz egy körrel a bajnokság zárása előtt az eddig 73 egységet gyűjtő éllovas Erdőhorváti mögött 71 ponttal a tabella 2. helyén álló Tokaj FC korábbi utánpótlás-válogatott játékosa.

fazekas_mate.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Zászló. | Kedvenc tantárgyam | Történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Erről édesanyám tudna mesélni, sajnos rengeteg volt, de külön nem tudok kiemelni. (nevet) | Első futballélményem | A legelső emlékem az, amikor körülbelül négyévesen édesapám nyakában ülve néztem a Stadionban egy DVTK-meccset. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Megértő és toleráns vagyok. | Legrosszabb szokásom | Néha túlságosan őszinte vagyok, ami a szívemen, az a számon. | Étel, amit imádok | Töltött káposzta. | Film, amit többször láttam | Zimmer Feri. | Zene, amit általában hallgatok | Bármi, ami retro. | Hobbim | Videójáték. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Az U18-as válogatottban Ukrajna ellen az én gólommal nyertük meg a meccset az utolsó percben, talán ezt tudom kiemelni. | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Putnok–Diósgyőr II. meccsen történt: harminc méterről kapura lőttem és gól lett. Még én is nehezen hittem el. /nevet/ (2016. szeptember 11-én, az NB III, Keleti csoport 6. fordulójában 1–0-s félidő után úgy nyert 2–1-re a házigazda, hogy Tóth Szabolcs találatára Fazekas Máté a 75. percben válaszolt, amikor bevette a Kapuskérdések rovatban közel hét és fél esztendeje bemutatkozó Botló Ádám hálóját, ám négy minutummal később Illés Richárd kialakította a végeredményt – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Bevonuláskor nem lépek a vonalakra. | Sérülés, amit elfelejtenék | 17 évesen elszakadt az elülső keresztszalagom. | Barát a futballban | Rengeteg van, nem tudok egy személyt kiemelni. | Az öltözőben mellettem ül | Tóth Ádám, Lukács Bence. | Cél a mostani szezonban | Megnyerni a bajnokságot és egy osztállyal feljebb jutni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | A hazai legmagasabb osztályban bemutatkozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6117850791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása