PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Ferkel Ádám (Balassagyarmati VSE)

„Mihamarabb az NB II-ben szeretném megmutatni magam”

2022. június 05. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Ferkel Ádám, az NB III, Közép-csoportjában 38 forduló után 81 ponttal a tabella 2. helyén végző Balassagyarmati VSE játékosa.

ferkel_adam_foto_bse1902hu.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Szőlő. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Huh, rengeteg apróbb csínyt csináltunk a haverokkal, de úgy igazán komoly szerintem sose volt, nem is tudnék kiemelni egyet sem. | Első futballélményem | Mikor apukám engem meg a három évvel idősebb bátyámat elvitt megnézni egy edzést az Ikarus pályára, lehettem hároméves. Ezután mindketten ott kezdtünk el focizni.

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Őszinte vagyok. | Legrosszabb szokásom | Elég bunkó tudok lenni. | Étel, amit imádok | Lecsó, gulyásleves, chilis bab. | Film, amit többször láttam | Rengeteget filmezek, minden fajtáját szeretem, de a horror a kedvenc. | Zene, amit általában hallgatok | A zenével úgy vagyok, mint a filmmel: minden fajtát meghallgatok, de talán latin zenéket többet. | Hobbim | A filmnézésen és a zenehallgatáson kívül, ha időm engedi, szeretek kirándulni. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Tavaly ősszel a Balassagyarmattal a Cegléd ellen játszottunk. Az a meccs nagyon megmaradt bennem. Középpályásként mindig törekszem, hogy minél többet legyen nálam és ne legyen eladott labda, legyenek gólpasszok, sok labdát szerezzek, tehát szeretnék minden meccsen a középpontban lenni, na és ez a meccs valami hasonló volt még akkor is, ha nem sikerült győznünk. (2021. október 10-én az NB III, Közép-csoport 11. fordulójában a két csapat a Nógrád megyeiek pályaválasztásával 0–0-ra végzett egymással – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Most tavasszal a Dunaújváros elleni gólomat biztos nem fogom elfelejteni. (2022. április 17-én, az NB III, Közép-csoport 17. fordulójában hazai környezetben úgy nyert 2–0-s félidő után 3–1-re a BVSE a későbbi bronzérmes látogatóval szemben, hogy hazai oldalról Nagy Tamás kétszer, a 40. és a 49. percben, míg Ferkel Ádám a 44. minutumban vette be Pokorni Péter hálóját, míg a vizitálók részéről Molnár Sándor a 66. percben bizonyult eredményesnek – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen igazi rituálém meccs előtt. | Sérülés, amit elfelejtenék | Körülbelül három éve több helyen is porckorongsérvet diagnosztizáltak. Azóta szinte minden nap gerinctornázok. | Barát a futballban | Mostanra már egyáltalán nem vagyok barátkozós típus, de sok barátot szereztem az évek alatt. | Az öltözőben mellettem ül | Kovács Dániel. | Cél a mostani szezonban | Második helyen zártunk a Balassagyarmattal, reméljük, jövőre az élen végez a csapat. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Még nagyon fiatal vagyok, még rengeteg mindent szeretnék elérni a futball terén, de mihamarabb az NB II-ben szeretném megmutatni magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5417849215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása