PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Kányádi Szabolcs (Tököl)

Tévés meccsen szerezne gólt az ex-csíkszeredai labdarúgó, aki gyermekkorában kiugrott az ablakon

2022. június 02. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Kányádi Szabolcs, a Pest megyei I. osztályban 30 forduló után 35 ponttal a tabella 10. helyén végző VSK Tököl játékosa.

kanyadiszabolcs.jpg

KÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Labda. | Kedvenc tantárgyam | Történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Szobafogságot kaptam, de féltem egyedül a szobában, ezért kiugrottam az ablakon – három méterről. | Első futballélményem | A szomszéd sráccal kezdtünk el a kertben focizni. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartó vagyok és önálló. | Legrosszabb szokásom | Gyorsan felhúzom magam. | Étel, amit imádok | Gyros, amit anya csinál otthon. | Film, amit többször láttam | Az ablakon át. | Zene, amit általában hallgatok | Rap, mulatós. | Hobbim | Kirándulás. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Még az FK Csíkszereda (Székelyföld Labdarúgó Akadémia) színeiben játszva, a Celta Brasov ellen 3–3-ra végződő találkozó, amelyen két gólig jutottam és kiosztottam egy asszisztot. | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Dunaharaszti U19–Taksony U19 meccsen szerzett szabadrúgásgólom harminc méterről. (Az összecsapásra 2019. október 19-én került sor a III. osztályú U19-es bajnokság Közép-keleti csoport 8. fordulójában, a DMTK 3–0-s félidőt követően 6–1-re nyert úgy, hogy Kányádi Szabolcs két gólig jutott, az említett találatot 3–0-nál, a 64. percben szerezte – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | – | Sérülés, amit elfelejtenék | A Dunaharaszti–Dunakeszi meccsen a 44. percben egy rossz belépőt követően négy helyen tört el a bal lábam. Másfél éves kihagyás volt. (A sajnálatos eset 2020. augusztus 29-én történt a Pest megyei I. osztály 2. fordulójában, a találkozót 1–1-es félidő után 3–1-re a házigazda nyerte – a szerző) | Barát a futballban | Simó Csongor. | Az öltözőben mellettem ül | Pesuth Simon. | Cél a mostani szezonban | Az első tízben végezni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I vagy NB II, illetve tévés meccsen gólt szerezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6817847311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása