PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: GYURÁTZ RÉKA atléta, a szombathelyi Dobó SE kalapácsvetője

„Szeretném megjavítani a felnőtt magyar csúcsot, illetve dobogós vagy dobogóközeli helyezést elérni világversenyeken”

2022. május 30. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Gyurátz Réka olimpikon atléta, a szombathelyi Dobó SE kalapácsvetője.

gyuratz_reka.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kezdetben a szuper közösség miatt szerettem edzésre járni, majd mikor később jöttek az eredmények, nem tudtam elképzelni, hogy más versenyszámot vagy sportágat tudnék választani.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Talán az, hogy kijutottam életem első olimpiájára. Amikor elkezdtem sportolni, nem gondoltam rá, hogy ilyen eredményeket is el tudok majd érni.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Gécsek Tibi technikája mindig is nagyon tetszett. Szeretnék eljutni arra a szintre én is.

gyuratz_reka_eurosport.jpg• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nehéz kérdés, hogy kivel vagyok a legjobb viszonyban. Az edzőtársaim szinte már a családomnak is számítanak, rengeteg időt töltünk együtt. Halász Bencével pedig rengeteg versenyt megjártunk már ketten, és tudom, ha ő ott van, akkor a jókedv borítékolható.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: Az idei szezonunk nemrég kezdődött, remélem, az emlékezetes események még csak most jönnek majd. (nevet)

gyuratz_reka_akcio_atletikahu.jpg

gyuratzreka_portre.jpg• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Ebben az évben az Európa-bajnokságon szeretnék minél jobb eredményt és helyezést elérni.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Szeretném megjavítani a felnőtt magyar csúcsot, illetve dobogós vagy dobogóközeli helyezést elérni világversenyeken.

• Amelyik sportot még kedvelem: Sok másik sportág történéseit figyelem. Szoktam kézilabda- és focimeccseket nézni, ha van vizes világbajnokság vagy Eb, akkor azt is figyelemmel követem, illetve télen a darts vb-t is mindig nézem.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Két nyuszim van, Pörkölt és Trabant. Trabant ráadásul mentett nyuszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8517843635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása