PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: BÁCSKAY CSENGE, a Postás SE tornásza

„A legnagyobb álmom, hogy a csapattal kijuthassunk a 2024-es párizsi olimpiára”

2022. május 28. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Bácskay Csenge, a Postás SE Európa-bajnoki bronz- és ifjúsági olimpiai ezüstérmes tornásza.

bacskay_csenge_akcio_1.jpg Amiért beleszerettem a sportágamba: Kiskoromban nagyon mozgékony gyerek voltam, a szüleim vittek le a tornaterembe és már az első perctől kezdve imádtam ott lenni, alig tudtak hazavinni edzésről, egyből beleszerettem a sportágba.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Rengeteg jó élményem van, hiszen tizenhat éve űzöm ezt a sportágat, de a legjobb talán a 2018-as ifjúsági olimpia volt Buenos Airesben.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Sok példaképem van, köztük a 46 éves Oksana Chusovitina vagy a híres Simone Biles.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Sok emberrel nagyon jó a kapcsolatom, de két csapattársammal szinte testvéreknek érezhetjük magunkat, hiszen hatéves korunk óta ismerjük egymást, együtt nőttünk fel.

bacskay_csenge_akcio.jpg

bacskay_csenge.jpgSzezonbeli emlékezetes esemény: Az idei szezon több világkupáján, Dohában és Bakuban is jól szerepeltem, ezeken nagyon nagy élmény volt részt venni.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: A legnagyobb álmom, hogy a csapattal kijuthassunk a 2024-es párizsi olimpiára, emellett természetesen minél több Európa-bajnokságon és világbajnokságon részt venni.

Amelyik sportot még kedvelem: Szeretem a tornán kívül a vívást és a judót is.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Nem tudom, hogy ez ilyen jellegű információ-e, de erre büszke vagyok. Idén augusztustól egyetemi ösztöndíjjal Amerikában fogok továbbtanulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9117842901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása