PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Németh Adél (Haladás Viktória)

„Az első NB I-es találatom emlékezetesre sikerült, hiszen egy fordulatos meccsen rúgtam győztes gólt, amivel bebiztosítottuk a helyünket a bronzpárbajban”

2022. május 24. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Németh Adél, a női NB I-ben a 21. fordulós bajnokságban 31 ponttal a tabella 4. helyén végző, az MTK ellen bronzpárharcot vívó Haladás Viktória utánpótlás-válogatott játékosa. 

nemeth_adel_foto_szantai_krisztina.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Kosár. | Kedvenc tantárgyam | Informatika. | Emlékezetes csínytevésem | Április 1-jén megvicceltük a tanárokat, fogkrémet kentünk a kilincsre. | Első futballélményem | Amikor elkezdtem focizni, még fiúk ellen játszottunk a Bozsik-programokon, nagyon szerettem a tornák hangulatát, sokat fejlődhettem ott. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartó vagyok és szorgalmas. | Legrosszabb szokásom | Szeretek mindent az utolsó pillanatra hagyni. | Étel, amit imádok | Carbonara. | Film, amit többször láttam | Reszkessetek, betörők! | Zene, amit általában hallgatok | Leginkább angol és magyar számokat hallgatok. | Hobbim | Természetesen a legkedveltebb hobbim a foci, szeretek meccsre járni, zenét hallgatni. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Próbálok mindig maximumot nyújtani, de ha választani kell, akkor egy ETO elleni meccset emelnék ki, ahol csereként beállva az én mesterhármasommal sikerült megfordítani az eredményt. (Az időben 2018. szeptember 8-ig kell visszamenni, akkor az U16-os pontvadászat kiemelt csoportjának 2. fordulójában a vendéglátóként nemeth_adel_akcio.jpgfutballozó szombathelyi alakulat a 36. percben ugyan hátrányba került Hangyál Vanessza góljával, ám a szünetben Nyári Virágot váltó Németh Adél nem tétlenkedett sokáig, a 48., a 66. és a 72. minutumban is betalált a győrieknek, azaz 24 perc alatt ért el klasszikus mesterhármast, aminek köszönhetően 3–1-re nyert a házigazda – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az első NB I-es találatom emlékezetesre sikerült, hiszen egy fordulatos meccsen rúgtam győztes gólt, amivel bebiztosítottuk a helyünket a bronzpárbajban. (2022. május 13-án, a 20. fordulóban úgy nyert hazai környezetben a Haladás Viktória a Soroksár ellen 3–2-re, hogy Németh Adél 2–2 után a 71. percben alakította ki a végeredményt – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok babonás, nincs különösebb rituálém. | Sérülés, amit elfelejtenék | zerencsére még nem szenvedtem komolyabb sérülést. | Barát a futballban | A focinak köszönhetően nagyon sok barátot szereztem. | Az öltözőben mellettem ül | Bíró Barbara, Novák Luca. | Cél a mostani szezonban | Nem sok van már hátra a szezonból, most a bronzpárbajra készülünk és szeretnénk megszerezni a bronzérmet. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | –

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7717839627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása