PONYVALEGÉNY

INTERJÚ | Szilágyi Bálint, a Csíki Sör PTE-GYTK Csiki Sör futsalcsapatának kapusa: „Korábban is akkor teljesítettem a legjobban az iskolában, amikor netán több korosztályban kellett játsszak az akadémián”

A családi hagyományt követve állt a lécek közé a pécsi gárda cerberusa

2022. május 04. - Horváth M. Attila

balint_1.jpgfociakobon_ponyvalegeny_bevezeto_1.pngPÉCS » Állandó vendégszerzőnk, Bartha Sámuel Gergely újabb interjúval jelentkezett. Az alábbiakban a Szilágyi Bálint futsalkapussal folytatott beszélgetés írásos változatát olvashatják, aki a Csiki Sör PTE-GYTK színeiben véd.

Bartha Sámuel Gergely: – Hol és mikor kezdtél el focizni?

Szilágyi Bálint: – Kaposváron, a Konrád Focisuli keretein belül, nagyjából hat-hétévesen, majd később a Bene Ferenc Labdarúgó Akadémián futballoztam. 

B. S. G.: – Mindig is kapus voltál vagy kipróbáltad magad más posztokon is?

SZ. B.: – Nem, amikor focizni kezdtem, akkor csatár voltam rövid ideig, de követve a családi hagyományokat beálltam én is a kapufák közé. 

B. S. G.: – Van példaképed a labdarúgásban?

SZ. B.: – Kedvenc kapusom van, Manuel Neuer, aki megreformálta a posztot, azonban igazán példaképem nincsen. 

balint_2.jpgB. S. G.: – Az ország egyik, ha nem a legnehezebb egyetemén tanulsz. Hogy tudod összeegyeztetni a tanulást a focival?

SZ. B.: – Annak a híve vagyok, hogy nyomás, azaz teher alatt nő a pálma, így nagyon örültem, amikor lehetőségem akadt a Csíki Sör PTE-GYTK Egyetemi Futsal, valamint az FC Reanimatio Pécsi Városi Kispályás Bajnokságban induló csapatában játszani. Korábban is akkor teljesítettem a legjobban az iskolában, amikor netán több korosztályban kellett játsszak az akadémián, vagy akár heti hat edzés és egy bajnoki mérkőzés volt a heti edzésterv. 

B. S. G.: – Mennyire élsz tudatos sportolói életet? Odafigyelsz például a táplálkozásodra?

SZ. B.: – Nem élek nagyon tudatos életet, de arra mindenképpen odafigyelek, hogy nagyjából ugyanakkor egyek nap, mint nap, és ne fogyasszak ételt gyorsétteremben, vagy ne igyak cukros üdítőket, valamint az étkezéseimet zöldséggel, gyümölccsel egészítem ki. Emellett igyekszem mindig ugyanakkor lepihenni, hogy a bioritmusom ne boruljon fel. 

B. S. G.: – Mi volt karriered során a legnagyobb sikered?

SZ. B.: – Csapatszinten a 2015/2016-os szezonban az U15-ös NB II-es bajnokságban elért második helyezésünkre vagyok a legbüszkébb, egyéni szinten pedig arra, hogy ugyanebben az évben egy rangos nemzetközi focitornán vehettem részt Olaszországban, a Dél-Magyarország válogatott tagjaként. 

B. S. G.: – Mit szeretnél még elérni a karriered során?

SZ. B.: – Szeretnék komolyabb szinten játszani egy futsalcsapatban. 

B. S. G.: – Mit jelent neked és a csapat számára, hogy a Csiki Sör támogat titeket?

SZ. B.: – Jó érzéssel tölt el, köszönjük szépen a támogatásukat! 

B. S. G.: – Végül mit üzensz a szurkolóknak?

SZ. B.: – Nekik is köszönjük a támogatásukat, amit hétről hétre kaptunk tőlük és ezúton bíztatok másokat is, hogy jöjjenek ki szurkolni a meccseinkre, töltsük meg a Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Karának sportcsarnokát!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7617823779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása